Hoofdstuk 25

177 4 2
                                    

"Ik ben zwanger"

"Wacht wat" hoor ik een mannen stem zeggen. Als ik achter kijk zie ik iemand staan. Alleen een schim van hem. Doordat het best donker is zie ik het niet goed. Hij loopt een stukje naar ons toe en dan zie ik wie het is.

Robbie

"Hoelang sta je hier al" vraag ik aan hem. "Lang genoeg" komt er uit zijn mond. "Maar serieus, zwanger?" Gaat hij veder. Ik knik. "Van matthy" hoor ik nu lieke vragen. Opnieuw knik ik. "Wow, wat is dit ontzettend kut." Zegt nu Jamie. Opnieuw knik ik weer. "Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Matthy en ik probeerde al langer dan een jaar een kindje te krijgen maar het lukte nooit. Maar nu na al het gedoe lukt het ons wel. " opnieuw rolt er een traan over mijn wang. "Caro je moet eerlijk zijn tegen matthy, ook na wat hij heeft gedaan heeft hij het recht op de waarheid." Zegt lieke meelevend. Ik knik en al snel voel ik de armen van lieke maar ook van jamie om mij heen. Wat zal ik toch zonder hun zijn. Ze zijn geweldig...

~Tijdskip~

Pov: marith

Ik ben gesloopt, het was weer eens geweldig. De hele zaal stond vol en ze waren helemaal enthousiast. samen met carolijn, die natuurlijk in de coulisse stond lopen we terug naar de kleedkamer. de Bankzitters zijn nu aan de beurt. mijn laatste liedje was samen met hun, dus daarom heb ik die als laatst gedaan. eenmaal in de kleedkamer gaan we zitten op de bank. "je hebt het goed gedaan, ik ben trots op je!" zegt carolijn. ik glimlach naar haar en geef der een knuffel. "Caro weet je zeker dat je je goed voelt, je ziet heel bleek." als antwoord krijg ik een knikje. ze liegt dat zie je en merk je aan alles. na 25minuten te kletsen zie ik caro richting de wc rennen, al snel ren ik achter haar aan en zie ik haar overgeven. ik wrijf over haar rug en zeg: "ik ga iemand halen, ik ben zo snel mogelijk terug." natuurlijk reageert ze niet want dat lukt niet.

hijgend kom ik aan in de coulisse aan, zo te zien zijn de jongens klaar want hun kijken me allemaal verwart aan. "marith wat is er?" vraagt matthy nog steeds nit begrijpend. "carolijn" hijg ik nog steeds. "wat is er met haar? probeer eerst ff op adem te komen schat" zegt Ezra lief. ik geef hem een lachje en begin weer te praten: "het gaat niet goed met haar, ze zit te overgeven". Nu kijken ze me schokkend aan. In matthy staat paniek in zijn ogen maar ook in die van Lieke."Ik moet naar haar toe" hoor ik matthy zeggen. "jij hebt al genoeg gedaan, ik ga wel even kijken" hoor ik Lieke op een geïrriteerde toon zeggen. Matthy heeft dus flink iets fouts gedaan bij carolijn. Ik knik en zo lopen ik, lieke en jamie snel naar caro toe.

eenmaal aangekomen, zien we carolijn gestort in elkaar zitten. Ik kijk Jamie en Lieke aan. Samen proberen we carolijn op te laten staan. "hey, kom dan lopen we even naar de bank." zegt Jamie op een lieve toon. zo hangt ze met haar ene arm om mijn schouder en met haar andere arm hangt ze om de schouder van Jamie. als we de kleedkamer inlopen zien we de jongens ons geschokt aan. "Bokken jongens, ze heeft rust nodig." komt er uit Lieke haar mond. Al snel krijg ik een lief lachje van Ez en lopen ze allemaal de kleedkamer uit. we zetten carolijn op de bank en ik kom naast haar zitten, net zoals Jamie aan de andere kant. voor ons staat een laag tafeltje waar Lieke dan komt zitten. even blijven we allemaal stil, caro is gestopt met huilen en kijkt mij aan. "sorry dat ik niet eerlijk was" zegt ze dan. Ik kijk haar niet begrijpend aan. "over matthy en mij" even glimlach ik. Na even begint ze te vertellen over wat er nou allemaal is gebeurt.

~tijdskip~

"Jezus wat een klootzak" komt er uit mijn mond, nadat ik hoor wat matthy heeft gedaan. alle drie knikken ze. "Ik kan het gewoon niet geloven, nadat wat jullie en wij hebben opgebouwd dat hij dit flikt." zeg ik stil en er rolt een traan over mijn wang. Carolijn ziet het en neemt me in haar armen. "sssttt, het komt goed. We komen er wel door heen." hoor ik nu ook haar snikkend zeggen. "maar het betekent wel dat ik grote zus word." zeg ik nadat ik uit de knuffel kom. Nu hoor ik de meiden lachen. Caro knikt met een lach op haar gezicht. "maar ga je het aan matthy vertellen?" vraag ik. opnieuw knikt ze. als antwoord geef ik haar een glimlach.

"Je word grote zus en ook een hele goede."

Jaja dit keer een iets langer deel, ik hoop dat jullie het allemaal nog leuk vinden!

het geadopteerd meisje van een YouTuber|| ft. de bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu