Pov: marith
Het is vandaag mijn verjaardag, niet dat ik dat heel belangrijk vind maar vanmiddag komen matthy en zijn ouders en broertjes. Ook komen de ouders van caro even langs. Het liefst had ik het niet gevierd maar dat kan helaas niet. Op deze dag voel ik me altijd kut, er gebeurd wel weer eens iets wat weer negatief is. Samen met Ezra zijn we een rondje gaan wandelen gewoon even met zen tweeën. Ik heb van men een prachtig gouden ketting met een witte parel er aan gekregen, hij is gewoon fantastisch. Van Carolijn heb ik een mooie gouden ring gekregen die goed bij de ketting past.
Na een tijdje gelopen te hebben komen we weer thuis lopen we naar binnen. Eenmaal binnen hoor ik dat matthy er is, samen met Ezra loop ik naar de woonkamer waar ik matt en caro samen op de bank zie zitten. Misschien vergeten te vertellen maar Carolijn en Matthy zijn weer een soort van samen, nog niet elke dag maar matthy komt vaak langs. Ze zijn weer happy together. "Hey" komt er enthousiast uit zijn mond. "Hey hey, hoe is het" vraag ik en ga samen met ezra ook op de bank zitten. "Goed hoor, maar daar gaat het nu niet om. Ik heb een cadeautje voor je."
~tijdskip~
Het is 19:00 geweest, iedereen is weg behalve matthy Carolijn en Ezra. Samen met zen vieren zitten we gezellig aan tafel te kletsen tot het moment dat carolijn iets zegt: "marith ik heb iets voor je" komt er zenuwachtig uit haar mond. Ze geeft me een brief met daarop staat voor marith Volp. Mijn oude achternaam, dit kan maar van een iemand zijn...Zo maak ik hem open en begin te lezen:
Beste Marith,
Het spijt me dat ik nu pas iets heb laten weten over mezelf. Ik moest werken aan mezelf en aan een nieuwe basis om me heen. De pijn toen ik jou verliet werd steeds groter en goter. Ik moest er als vader er gewoon voor je zijn maar dat deed ik niet, maar helaas heb jij me ook nooit opgezocht of bereiken wat ik wel had verwacht. Je bent door gegaan. Bij familie het lam ingetrokken en gevestigd. Jij zal nooit een echte het Lam woren of zijn.Ik snap het niet waarom zij, ze zijn nog jong en zoeken niet naar een puber in huis. Ik ben verhuist naar Friesland naar mijn nieuwe vriendin, waar ik al een tijd mee ben. Ze zal een goede moeder voor je zijn geweest maar dat kan ze natuurlijk ook nog worden. Dus daarom verwacht ik van je dat je eens langs komt en hopelijk trek je dan bij ons in om weer bij je vader te zijn. Want je bent niet voor niks een Volp. Marith Volp dat is je naam en wees daar trots op. Je bent te naïef om helder na te denken over keuzes die je maakt en hebt gemaakt. Marith ik wil je weer zien en spreken, de normale jij niet Marith het lam.
Oja fijne verjaardag nog.Groetjes je vader, je biologische vader.
Na dit gelezen te hebben staan de tranen in mijn ogen. Dit is de reden waarom ik mijn verjaardag haat. Het is een eikel.
Ik haat hem...
JE LEEST
het geadopteerd meisje van een YouTuber|| ft. de bankzitters
Fanfichoi ik ben marith en ben 16 jaar. ik woon nu bij matthy en carolijn. hoe ik hier terecht ben gekomen is een lang verhaal, dit ga ik jullie vertellen in dit boek. Er komt veel vriendschap, verdriet en vertrouwen