Het is vandaag 3 september. Ik zit hier bij marith, ze is weer wakker! Het gaat nog niet fantastisch met haar maar ze kan we gewoon weer praten en kan al kleine stukjes lopen. Matthy komt straks met ezra hier naar toe. Eerst had hij nog opnamens met de bankzitters. "Hoe voel je je?" Vraag ik aan marith. "Gaat wel alleen ik voel me zo leeg." Legt ze uit. Ik knik "dat is logisch je bent net 3 dagen weer wakker,het is ook erg zwaar." Zeg ik en houd haar had vast.
"Carolijn?" Ik knik als antwoord. "Wie zijn hier geweest toen ik in coma lag?" Vraagt ze en kijkt weg. "Heel veel vrienden van je, ezra is elke dag met ons mee gegaan en zelfs Floor is gekomen." Bij het laatste wat ik zij schok ze een beetje. "Serieus Floor is helemaal uit Groningen hier voor mij gekomen?" Zegt ze met tranen in haar ogen. Opnieuw knik ik met een glimlach. Floor is in een korte tijd erg belangrijk voor haar geworden. Je kan we zeggen dat ze beste vrienden zijn geworden. Natuurlijk heeft flook ook gewoon een beste vriendin in Groningen maar online zijn ze de closte vrienden ooit.
~Tijdskip~
"Hey" hoor ik mijn favoriete stem zeggen. Het zijn matt en ez. Ze lopen snel naar marith haar bed en zo knuffelt eerst matthy haar en loop naar mij toe en geeft me een kus en dan loopt ezra naar marith toe en geven ze elkaar een hele dikke knuffel. Matthy geeft me een teken dat we samen even naar buiten moeten. "Wij gaan even een rondje lopen we zien jullie zo!" Zeg ik en zo lopen matthy en ik de kamer uit. Al snel voel ik matthy zijn had tegen doe van mijne aan tikken en pak ik zijn had vast."Die twee vinden elkaar zo leuk" zeg ik dan. Matthy knikt en kijkt mij aan. "Hoe voel je je?" Vraagt hij bezorgd. Ik ben namelijk al een tijdje erg misselijk en heb vanochtend en gisteren ook moeten overgeven. "Beter dan vanochtend maar nog steeds niet lekker." Geef ik me dan over. Ik wilde dit gesprek niet hier hebben omdat we er nu zijn voor marith en niet voor mij. "Misschien is het verstandig om een zwagerschaps test te halen." Fluistert hij. Even blijven we door praten over dit onderwerp terwijl we naar een cafeetje lopen hier in het ziekenhuis.
Het is al even later en ik heb mijn thee op en matthy zijn koffie. Zo besluit we terug te lopen naar marith en ezra. Onderweg terug hebben we het over van alles, ik krijg te weten hoe zijn dag was en wat ze gedaan hebben.
Als we eenmaal aan komen treffen we een slapende marith aan en ezra die naast het bed zit en zijn hand in die van marith. Dit is gewoon te cute."Ze was moe dus ik heb gezegd dat ze mocht gaan slapen". Verteld ezra. Wij kniken en lopen zo richting heb. "Zullen we maar naar huis gaan dan kan ze rusten." Zegt matthy na een tijdje, we stemmen allemaal in en lopen ze naar de auto en reiden we naar huis. Ik was vanmiddag afgezegd door matthy dus ik kan gewoon met hem weer mee reiden. Eerste zetten we Ezra thuis af en reiden we even langs de supermarkt. Ik ga baar binnen en haal even wat eten voor vanavond en een zwangerschaps test. Misschien toch verstandig om naar mijn vriendje te luisteren.
~tijdskip~
We hebben net lekker Lagrange gegeten en zitten nu samen lekker op de bank. "Ik wil de test doen." Zeg ik dan. Matthy schikt van de spontane actie en zegt: "is goed lieverd waar jij het best bij voelt zal ik mee gaan." Ik knik als antwoord en zo lopen we samen naar boven. Ik maak het pakje open en doe het ritueeltje wat ik al vaker heb gedaan. "Nu 15 minuten wachten" zeg ik. Zo loop ik naar matthy toe en hij open al snel zijn armen die ik al snel aanvaard. "Als het niks doen we het weer opnieuw he, ik hou van je" fluisterd hij om me te kalmeren.Het is 15 minuten later. Ik het gewoon zo graag. Ik zie het al voor me een kleine matthy en mij rond huppelen met hem/haar grote zus die voor de kleine zorgt. Zo pak ik de test en haal nog een keer diep adem en draai hem om. Ik krijg tranen in mijn ogen en kijk matthy aan. "En?" Vraagt matthy....
Misschien heb je het al door dat ik minder post dat komt omdat ik met dit boek niet heel veel inspo heb. Natuurlijk ga ik gewoon door schijven totdat er een logisch einde is. Ik heb nu ook bezig met paar andere boeken dus die komen er aan. Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden dit boek.
Groetjesss
JE LEEST
het geadopteerd meisje van een YouTuber|| ft. de bankzitters
Fanfictionhoi ik ben marith en ben 16 jaar. ik woon nu bij matthy en carolijn. hoe ik hier terecht ben gekomen is een lang verhaal, dit ga ik jullie vertellen in dit boek. Er komt veel vriendschap, verdriet en vertrouwen