Hoofdstuk 15

218 8 0
                                    

Het is ondertussen een maand later na het zien van han. Han en ik hebben weer contact, niet veel maar gewoon eens een snap sturen. Hoe het met mij gaat. Ik voel me al een tijdje niet lekker geen idee waar het vandaan komt maar het zal vast niks ergs zijn. Tussen mijn ezra, gaat het steeds beter. Ik kom vaak naar hem toe of hij naar mij. We hebben gewoon heel veel lol met elkaar. Vanmiddag gaan we samen met matt en caro naar het stand, gewoon even met zen 4 er tussen uit. Het plan waar ik met Carolijn al een tijdje mee bezig mee zijn, gaat volgende week echt van start, dan komt mijn eerste single uit. Ik ben heel benieuwd wat mensen er van gaan vinden.

En dat ene plan wat ik niet mocht vertellen gaat van de week echt gebeuren. Carolijn en een docent van mijn school willen een soort muziek klas opstarten en uiteindelijk willen ze met die groep optreden in Tivoli, Ik Ezra ook overhalen om mee te doen, maar die wilt niet want dan moet hij zingen en daar zit hij totaal niet op te wachten.

"Marith ben je bijna klaar?!" Word er vanaf benden geroepen door matthy. "Ja ik kom er aan even men schoenen aan doen!" Roep ik terug. Al snel sta ik beneden met een tas met daarin een handdoek., zonnebrand en dat soort dingen voor op het strand. "Hoe voel je vandaag" vraagt carolijn als ze mij ziet binnen lopen naar de woonkamer. Ik ga op de bank zitten en trek ondertussen mijn schoenen aan. "Duizelig en moe net zoals altijd". Reageert ik op haar. Ze kijkt me bezorgd aan maar ik knik dat het wel lukt.

~tijdskip~
We hebben ondertussen Ezra opgehaald en lopen we nu over het strand heen. Het is erg warm dus ik weet zeker dat we het water in gaan. Eerst moeten we wel nog even een plekje zoeken om te gaan zitten. Na een tijdje lopen hebben we een plekje gevonden waar weinig mensen zij zodat we gewoon een beetje privacy hebben. Carolijn en ik leggen al de spullen neer en leggen meteen de handdoeken op het zand. Ik doe mijn wit jurkje uit en smeer me zelf even in want ja ik wil niet perse dadelijk als een tomaat rond lopen en ga liggen op mijn handdoek om gewoon even te zonnen. Carolijn doet precies het zelfde, maar matthy en Ezra daar in tegen trekken meteen hun kleren uit. (Ja ze hebben een zwembroek aan) En rennen het water meteen in. "Het ziet er zo schattig uit matt en ez die zo met elkaar zitten te kloten" zegt carolijn half twijlent. Ik grinnik en kijk haar aan ze kijkt me vragend aan alsof ze vraagt of ik dat niet vind. "Ja je hebt gelijk". Reageert ik op haar met een lach en kijk weer richting de jongens die elkaar aan het pesten zijn. Vooral dan naar Ezra, dat nat haar wauw.... Oke marith je gaat nu wel iets te ver.

Het is een half uur later. Ik zie Matt en Ez deze kant op lopen. Als ze eenmaal bij ons zijn schudden ze men hun hoofd het water er af. Net zoals een hond, snap je. "Aaahhh bah" roep ik. Ik hoor de 2 grinniken. Dan zie ik matthy, carolijn op pakken en over zijn schouder heen gooien en rent hij richting het water. "MATTHY ZET ME NEER" roept ze. "MATTHYAS JE WAAGT HET ANDERS KRIJG JE DE PRIK STRAF." Dat was niet het slimste om te zeggen want al snel liggen de twee in het water. Ezra en ik schieten in de lach en probeer ik op te staan, wat niet hee gemakkelijk gaat vanwege dat ik zo duizelig ben. "Hey gaat het wel, hoe lang heb je hier wel al niet last van?" vraagt Ezra bezorgd. "Een weekje misschien iets langer maar het gaat wel, gewoon rustig opstaan." Reageer ik tegen hem. Hij knikt en zo lopen we samen naar het water. Als wij aan komen zwemmen bij mat en caro hoor ik matthy zeggen: "Marith misschien is het beter als je vanavond bij Ezra slaapt, ik krijg namelijk de prik straf" en kijkt carolijn grijnzend. Carolijn geeft hem een zachte tik op zijn achterhoofd en rolt met haar ogen. Ik en Ezra beginnen te lachen. "Wat het is toch zo" zegt matthy zo sirieus mogelijk en carolijn lacht schuddend haar hoofd om matthys reactie.

het geadopteerd meisje van een YouTuber|| ft. de bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu