A történet leginkább Evelyn szemszögéből lesz elmesélve!!
Miután a családommal LA-be érkeztünk és mindenki lepakolta a cuccait a hotelbe én és a nővérem Chloe unatkozni kezdtünk.
Mivel már este volt nem tudtunk nagyon mit csinálni, de tudtuk hogy a szállásunk alatt van egy fedett jégkoripálya. Gondoltuk lemegyunk egy kicsit szórakozni!
Amint leértünk és gyorsan felkaptuk a jégkorit már suhantunk is a jégre. Na igen, azt elfelejtettem hogy utoljára kb 2 éve koriztam. Így amilyen lendülettel felmentem olyannal is estem el!
A nővérem ezt nem látta ugyanis ő már rég a koripálya másik felén volt. Nagyon fájt a térdem! Alig bírtam felállni! Ekkor egy kedves férfi hangot hallottam felűről.
"Látom ez nem megy túl jól"
Szólalt meg édes mosollyal az arcán miközben bársonyos kezét nyújtotta hogy felsegítsen.
"Evelyn" Válaszoltam neki mosolyogva.Amint az arcára néztem tudtam hogy valahonnan ismerős de ebben a pillanatban nem foglalkoztam vele.
"Nick. Remélem jól vagy, nem fáj semmid?"
Kérdezte udvariasan.
"Nem" Válszoltam neki.
Ebben a pillanatban felkeltem és elindultam. Ha a szituáció nem lett volna már elég chringe 3 méter múlva újra elestem.Nick újra odajött és beszólt
"Na most már fáj valamid?" Kérdezte egy újjabb sunyi mosollyal az arcán.
"Ne csesztess! Kopj le!" Mondtam neki.
"Jól van méregzsák csak nyugi"Ekkorra már én is nevetni kezdtem és megengedtem hogy segítsen felállni.
Lementünk a pályáról és leültünk pihenni egy kicsit. Nagyon jól éreztem magam Nickel! Egy darabig úgy is LA-be maradunk úgyhogy jól jönnek a barátok! A nővérem közben halálra aggódta magát mert sehol sem talált. Már anyának is szólt!
Majd ő is lejött a jégről és csak akkor italált meg. Bemutattam neki Nicket de ő csak azt mondogatta hogy milyen ideges lesz anya!
Ezért elköszöntünk Nicktől és felmentünk a szobánkba. Fent már várt anya. Na itt már tudtam mi fog történni. De ez egy egész nagy veszekedésre sikeredett!
Nem igazán éreztem jól magam ezért gondoltam felhívom Nicket! Hátha ő majd felvidít.
~sosem írtam még sztorit ez az első, nagyon remélem hogy tetszik és várom az ötleteket miről irjak legközelebb<333~
YOU ARE READING
(Not) Just a love
FanfictionFőszereplőnk Evelyn a családjával kirándulni megy LA-be. Egy hétköznapi program váratlan szerelmet hoz Evelyn életébe.