9.

222 9 7
                                    

Fél év telt el mióta matt kómában van. Még mindig nagyon hiányzik, de már egy kicsit jobban érzem magam. Nickékkel még mindig ugyanúgy tartom a kapcsolatot. És mostanában Chrisel is sokat szoktam találkozni.

Ma is így történt. Mivel Nick randira ment Charlieval. Ma is a szokásos játszótérre mentünk Chrisel, de ma egy lány is jött vele. Madi volt az. Felismertem a képekről, bár még élőben nem találkoztunk.

-Szia! Fordult hozzám kedves mosollyal az arcán
-Szioo!-köszöntem neki vissza

Madi az első pillanattól kezdve szimpatikus volt. A kedves mosolya. A beszéde. Nagyon cuki lánynak tartom! Aznap sokat beszélgettem vele. Elmondta hogy mennyire hiányzik neki Matt, és hogy nem hiszi el mi történt. Ekkor azt is elmondta hogy nagyon boldognak látja Nicket mióta charlieval van. Ennek kifejezetten örültem!

2 hónap múlva.

Ma ismét Mattet mentünk látogatni. Az orvosok szerint még két hónap maradt a kómából. Ahhoz képest elég gyorsan eltelt ez a fél év! Miután elköszöntünk Mattől Madivel csajos estét szerveztünk. Persze Nick ide is bekéreckedett. Hiába mondtuk neki hogy nem jöhet ő azt mondta hogy meg se fogjuk ismerni, és észre se fogjuk venni hogy ott van.

Mikor már csak Nickre vártunk hogy megérkezzen, és elkezdhessük a filmet hirtelen benyitott valaki a szobámba.

-Sziasztok csajszik, Nicky vagyok! Mit fogunk nézni?

Nick volt az. Rózsaszín topban érkezett, hogy megtiszteljen minket.

-NICOLAS STURNIOLO TE NORMÁLIS VAGY???-kérdezte röhögve madi

-Miért nem tetszik az outfittem?-kérdezte komoly fejjel nick

-Ohh de! Olyan vagy mint egy bombázó-mondtam mosolyogva

Ekkor már Nick sem bírta ki röhögés nélkül. Hozzánk szaladt, ledobta magát az ágyamra és elkezdte a szokásos Nick röhögést. Mindig zengett tőle az egész ház!

-Nick fogd be!-ordított röhögve Madi

De nick röhögését senki nem tudta felülmúlni. Pláne akkor ha bele is böfög a felénél. Most is ez történt.

-Nick ez undorító volt!-mondta madi
-Jó de ez egy kicsit tényleg vicces volt.-kezdtem

Ekkor egymásra néztünk madivel és szakadni kezdtünk a nevetéstől. Egyikőnk sem bírta és egy szerre rádőltünk nickre. Ott röhögtünk mint három idióta aki éppen a diliházból szökött meg.

Mikor elkezdtük a filmet, és nick átöltözött valami normális ruhába, de elmondása szerint csak azért mert a szoknya egy kicsit túl rövid volt. Nick telefonja csörgött.

-Nick! Csatlakozhatok az estétekhez?-kérdezte egy szomorú hang a telefonba

-Chris mi történt?-kérdezte aggódóan nick
-Itthon elfogyott a Pepsi! És most nagyon kéne! Nálatok van!-kérdezte

-Na gyere te idióta! Úgy viselkedsz mint egy három éves!-szóltam bele nevetve a telefonba

Mikor Chris ideért már tényleg elkezdtük a filmet. Nagyon jól éreztem magam, de kb tízszer állítottuk meg a filmet mert röhögő görcsöket kaptunk, mikor a két iker egyszerre nevetett és böfögött. Hihetetlen mennyire hülyék tudnak lenni! De imádom őket! Nagyon örülök hogy megismertem őket! Nélkülük nem bírnám ki ezt a Mattes dolgot! Még így is nehezen bírom. Mindig mikor eszembe jut valami ami vele kapcsolatos sírni támad kedvem. Milyen jó ha ma itt lenne velünk.

Már majdnem végignéztük a filmet mikor egy váratlan hívás érkezett.

-Haló! Doktorúr-szóltam bele a telefonba

-Matt......

~Ehhez nwm tudok mit írni. Csak írjatok ha tetszett❤️~

(Not) Just a loveWhere stories live. Discover now