Valaki felvette a telefont aki bár úgy nézett ki mint nick de nem ő volt az. Az ő arca sokkal ismerősen volt!
-Haho? - Szólt bele egy férfi hang.
-Nick? - Kérdeztem bizonytalanul.
-Omm... Nem Matt vagyokAmint kimondta a nevét azonosítottam az arcával és rájöttem ki ő. ✨MATT STURNIOLO✨Nick mesélte hogy van 2 testvére de azt nem mondta hogy ikrek! Ezért volt ismerős nick!
Visszatérve matt-re! Eggyütt jártunk alsóba, 6.ba. Akkor még jóba voltunk mert ő volt az egyetlen aki megértett és akivel biztonságban éreztem magam. 8.-ig eggyütt jártunk suliba és akkor utáltam meg mikor elszakított az akkori legjobb barátnőmtől!
A mai napig nem tudom miért csinálta azt mondta "A barátnőd meg akar alázni ezért barátkozik veled"
Akkor nálam eltört a mécses! Minden kapcsolatot megszkítottam vele!
Ekkor megint beleszólt valaki a telefonba:-Ki vagy? Tudtommal nick meleg! Vagy csak egy ujjabb barát?
Ekkor nick kikapta matt kezéből a telefont és azt mondta:
-FIGYELJ! Én tényleg el akartam mondani. De féltem hogy elítélsz! És rengeteg idő után te voltál az akivel jól éreztem magam és.. éss...
-HÉ! HAGYD ABBA! SSHH! Nem ítéllek el! És én is ugyanígy erzek!-Ohh... Hát nem is tudom mit mondjak...
Hallgattam Nicket és láttam a mosolyát és az örömkönnyeket a szemében.
-NE IS MONDJ SEMMIT!!
-Köszönöm!!! Ez nagyon jól esett! Mit szólnál ha holnap átjönnél?- kérdezte boldogan.
-Persze! Nagyon jo lenne!
-Akkor holnap! Erre a címre gyere *****!~Ez most ilyen rövid lett de remelem tetszik<333 (a kövi hosszabb lesz)~
YOU ARE READING
(Not) Just a love
FanfictionFőszereplőnk Evelyn a családjával kirándulni megy LA-be. Egy hétköznapi program váratlan szerelmet hoz Evelyn életébe.