Mikor visszamentünk a többiekhez mindenki bekéreckedett hozzánk aludni. Másnap nick és Chris fotózásra mentek és úgy volt megbeszélve hogy Matt megy értük. Nem igazán akartam elengedni de azt mondta hogy jól van. Biztonság kedvéért azért vele mentem.
Két óra volt oda az út és hiába mentem Mattel, így is nagyon aggódtam érte. Útközben megálltunk pepsit és dr peppert venni a nagy modelleknek. Végül mikor odaértünk még nagyban ment a fotózás. A fiúk éppen átöltözni készültek mikor egy irritáló de egybe ismerős hangot.
-Lám lám! Kit látnak szemeim-mondta nevetve
-Cassie?-kérdeztem és bár nagyon fel akartam pofozni csak válaszoltam
-Mit csinálsz itt?-kérdeztem vissza mosolyogva rá-Ohh a következő szériát én fotózom!-mondta büszkén miközben azt az undorító szőke haját igazgatta
-Matty! Szia édes!-mondta és már majdnem megölelte volna mikor matt azt mondta
-Figyelj több mint fél évig kómában voltam. Nem hiszem hogy a fejemnek kéne még ez az ölelés.
Szép mentés Matty b! Gondoltam magamban. Már majdnem elhúz tink volna onnan mikor az az irtitáló nőszemély megint kavarni kezdte a szart.
-Jujj hallottam mi történt! Nagyon sajnálom! Remélem már jobban vagy!-mondta de láttam az arcán hogy őszintén nem érdekli hogy van matt. Csak nyalizni akart neki.
-Oh hát már jobban köszönöm! De most el kell mennünk! Sziaa!-mondta cuki mosollyal az arcán matt, majd mikor elfordult... azt a fejet láttátok volna. Matt fején az undor keveredett minden rosszra utalóval. Nem bírtam ki. Röhögni kezdtem mint egy idióta.
-Maradj már Lyn!!-mondta matt suttogva
-A végén még lebukunk!-mondta de már ő is nevetettEzután végignéztük a fiúkat ahogy még egy órát pózolnak. Cassie fején látszott az irigység. Én ezen csak egyre jobban nevettem. Elképesztő mire képes! Tényleg nem látja hogy matt undorodik tőle? Mindegy is!
Mikor Chris rámnézett én meg elkezdtem neki mutogatni a pepsit.....
-SZÜNET MINDENKINEK!-kiabálta ki az egész stábnak
-ÚRRISTENNN LYNN!!! IMÁDLAK! TE VAGY A LEGJOBB!-mondta ezzel felkapott a hátára és táncolni kezdett
-ELÉG LESZ TE HÜLYE!-ordítottam de nem kaptam levegőt a röhögéstől
Mikor Chris letett és mindenki megitta amit akart elindultunk haza. Útközben Chris meghülyült, mint azt mindig szokta tenni, és ordibálni kezdett.
-KFC! KFC! KFC!-ordibálta és verni kezdte az ülés háttámláját
-KFC! KFC!-most már hárman ordibáltunk Mattnek-Jólvan hülyék nyugodjatok le!-mondta matt és kanyarodott be a KFC-be
Chris szokásosan felvásárolta az egész KFC-t és mindenkinél hamarabb megette. Mikor mindannyian végeztünk és haza indultunk a fiúknak eszükbe jutott hogy péntek van. Carvideót kellene csinálniuk. Az volt az egyetlen baj hogy 3:30 volt.
Olyan gyorsan száguldottunk haza mint még sosem. Én áthívtam madit hogy nézzünk egy filmet amég a fiúk vieóznak. Mikor befejezték nick rettenetes gyorsasággal rohant be a lakásba videótvágni. Nem igazán ment neki a nagy stressztől ezért segítettem neki.
-Add majd én!-mondtam és magamhoz húztam a gépet
-Jólvan ezer mester csak nyugodtan!-mondta és nevetni kezdett
Mikor befejeztem a videóvágást és újrakötöttem matt sebét, csoportosan csináltunk egy movie night-ot. Chris kitalálta hogy tortát akar sütni. Mit mondhattam ha nem igent a nagy boci szemeire. Mikor belekezdett már láttam hogy nme lesz jó vége.
Igazam is volt. Már a felénél tele volt a konyha liszttel. Úgy gondoltam én is beszállok. Kimentem a konyhába, belemártottam az újjal a lisztbe és jól beledörzsöltem nick fejébe.
-Jól van szépség! Ne olyan hevesen!-mondta és az egész lakásra üldözni kezdett a lisztes zacskóval. Végül matt és madi is beszálltak. Ott tartottunk hogy egy hülye hármas ikrek kerget két lány, öt lisztes zacskóval a kezükben. Végül sikerült tőlük elvennünk kettőt hogy nekünk is legyen fegyverünk. Na ha az nem lett volna elég hogy az egész ház tiszta liszt és mocsok, a tortánk is megégett.
Végül feltakarítottuk a konyhát és a sütiből is sikerült ennünk egy kicsit. Ahhoz képest hogy az egész tiszta fekete volt.
~Remélem tetszik!❤️ És nagyon szépen köszönök mindent, nagyon jól esik ha írtok🥹🫶🏻 ebből szerintem még lesz egy rész és vége🥲~
YOU ARE READING
(Not) Just a love
FanfictionFőszereplőnk Evelyn a családjával kirándulni megy LA-be. Egy hétköznapi program váratlan szerelmet hoz Evelyn életébe.