Mikor a szobámba mentem próbáltam aludni de egyszerűen nem ment. Nem bírtam elfelejteni Matt-et akármennyire is akartam.
Visszaemlékeztem mikor még nagyon rosszul voltam mentálisan. Mikor az ágyamon feküdtünk Matt-el, az arcom a mellkasára simulva, a kezemmel szorosan átölelve sima és illatos testét.
Egyszerűen imádtam! Sosem volt köztünk több mint barátság. De ezt most el kellett felejtenem! Egyszerűen nem értettem miért szakított el a barátnőmtől. Talán sosem fogom megtudni.
Eközben azon is gondolkodtam hogy Nick meleg... lassan már mindenki meleg a körnezetemben. Az öcsém is 1 éve coming outolt. De persze senkit nem ítéltek el. Úgy jók ahogy vannak.
Nagy nehezen sikerült elaludnom. Reggel korán keltem és gyorsan elkészültem hogy minél hamarabb tudjak menni nickékhez. El is indultam, mikor oda értem és becsöngettem valaki más nyitott ajtót mint akire számítottam.
Se nem Matt volt az, se nem Nick.
-Szia, biztos te vagy Evelyn. Igaz?-kérdezte.
-Igen én lennék. De te ki vagy?
-Ohh.. Chris vagyok, örülök hogy találkoztunk! Nick bent vár!Ez a találkozás egy kicsit váratlanul ért. De inkább bementem nick-hez.
-Szóval hármas ikrek?-mondtam gúnyosan.
-Hát igen... Ezek lennénk mi.
Válaszolni akartam de nick közbeszólt...
-KÉPZELD?!!! Megismertem egy nagyon cuki fiút!! Tegnap találkoztunk mikor hazafelé tartottam.A fiú részéig eljutottam de utána észrevettem Matt-et ahogy kómásan jön le a konyhába. A közös mamuszunk volt rajta amit még 7.-Ben vettünk. Mindig is tökéletesen állt rajta!
Amikor meglátott a pultnál inkább visszafordult.
-Eveliyn Myers! Figyelsz te rám eggyáltalán??-kérdezte idegesen nick.
-Persze csak kicsit rosszul lettem, elmondanád hol a mosdó?
-Persze! Menj fel és jobbra!Felmentem, de amint az utolsó lépcsőfokra léptem volna szembetalálkoztam Matt-el.
-Ohh... szia, bocsánat amit tettem, nem tudom miért haragszol rám. Hidd el ha tudnád mit művel.....-HAGYD ABBA MATTHEW BERNARD STURNIOLO!!!! Nem érdekel a magyarázkodásod!!!-kiabáltam rá arréblökve a lépcső végéből.
-Kérlek csak had mondjam el miért tettem!!
Próbáltam nem figyelni arra amit mond, és nem meghallgatni. De azok az égszínkék szemek, az a szomorú arc, sosem bírtam neki ellenállni.
-Ez az utolsó esélyed arra hogy megmagyarázd!!-mondtam mérgesen.
-Hidd el okkal tettem. Nem egy lányt alázott meg Amy!!
(Író: Amy Evelyn barátnője akitől Matt elszakította, ez fontos lesz a továbbiakban!!)-FEJEZD BE STURNIOLO!! Amy nem volt olyan lány!!-Mondtam ezzel magamra csapva a mosdó ajtót.
Nem mondom, nehéz volt nem elhinni amit mondott, de Am tényleg nem olyan lány volt.... Vagy mégis?
~csak hogy egy kicsit izguljatok a következő részig🤭🤭 remélem tetszett~
YOU ARE READING
(Not) Just a love
FanfictionFőszereplőnk Evelyn a családjával kirándulni megy LA-be. Egy hétköznapi program váratlan szerelmet hoz Evelyn életébe.