Enteresan

23 2 0
                                    

Bugün bizim için olmasana güzel bir gündü,hava harikaydı. Okulun son günleri olduğundan bazı gençler barbekü partisi yapıyordu. Tabi benimde on altı ve on beş yaşında iki genç çocuğum olduğundan,onlarda böyle partiler vermek istiyordu.

Fakat kocamla durumumuz buna el vermiyordu. Bazen çocuklara harçlık bile veremiyordum.

Newyorkta Brooklyn sokaklarında bir dükkanım var. Bazen orada çok çalışmaktan uyuya kalıyorum. Çocuklarıma iyi bakmak istiyorum. Kocam Ryan ise eski bir şirkette çalışıyor. Yaklaşık 8000 dolar civarı kazanıyor. Ama şirketteki işler pek iyi gitmediği için son günlerde maaşı düşmeye başladı.

Yine karanlık bir akşamdı hava çok soğuktu. Telefonuma bir bildirim gelmişti. "Dink dink" telefonuma baktığımda banka hesabıma 1000 dolar yatırılmıştı. Bunun niye böyle olduğunu bende bilmiyordum. Normalde kimse böyle bir şey yapmazdı ve bilinmeyen numaradan geliyordu. Birden bir mesaj telefonumun ekranına yansıdı.
Bilinmeyen numara:"bu numarayı kaydet lazım olur. O paraları hemen çarçur etme!
Görüldü✅✅
Çok stres olmuştum çok korkuyordum niye böyle bir mesaj attı ki. Kim olduğunu bilmediğim bir kişi. Cidden korkuyordum birden bir korna sesi geldi. Korkudan ayaklarıma sarılmaya başlamıştım. Korkuyordum. Hemde çok korkuyordum. Biranda kapı açıldı "tink" o zil sesi...
(?): "hey Emily burada ne yapıyorsun?"
O kişinin yüzüne baktığımda çok şaşırmıştım. Eşimdi. Eşim beni almaya gelmişti. Koşarak ona sarıldım. Bir anda konuşmaya başladı:"Emily bugün nasıldı iyi bir kazanç elde edebildin mi?"

Endişeyle yüzüne baktım ve kafamı iki yana salladım.
Ryan:"Oh sorun yok birtanem senin benim yanımda olman bile bana yeterli. Bu arada bugün maaşımı 12000 dolar aldım."

Mutlu olmuştum en azından bu ay çok sıkıntı çekmayecektik. Ryan bana arabanın kapısını açtı ve arabaya bindim.

Ryan'da arabaya bindikten sonra eve doğru gitmeye başladık. Birden Ryan 120 ile 140 arasında gitmeye başladı
Emily :Ryan biraz yavaş sür çarpacağız şimdi.
Ryan:"Ah tamam sevgilim. Sen nasıl istersen."
Yavaş yavaş normal hızda gitmeye başlamıştı ve sonunda eve varmıştık.
Ryan:"Kızlar bizi kapıda bekliyor baksana."
Emily:"Oh evet gördün"
Chearli ve Daisy birden üstüme koşmaya başladılar.
Daisy ağlamaklı bir sesle "Anne senin için çok endişelendik çok geç geldin."
Sakince yüzündeki yaşları sildim "Ah kızım biliyorsun işte kasayı bugün saymam gerekiyor." Diyerek Daisy'yi sakinleştirdim.
Daisy başını usulca salladı. Yavaş yavaş eve hep birlikte girdik. Kızlar kendi odalarına geçti.
Bende odama geçtim. Saat çok geçti hemen uymak istiyordum. Gözlerim zaten kıpkırmızıydı uyumam gerekiyordu.
                                         ***
Sabah olmuştu. Ryan beni acele ile uyandırmıştı. Hızla  üstümü giyinmeye başladım. Bugün erken gitmem gerekiyordu. Ben giderken üzülmüş gibiydi.
Ryan'ın o tatlı üzülmesi çok tatlıydı. Beni yolcu etti. Tam dükkanın önündeyken aklıma dün olan olay gelmişti. Bunu Ryan'a anlatmam gerekiyordu. Sakin olmaya çalışarak "Ryan!" Diye seslendim.
Ryan"efendim." Diyerek bana karşılık verdi
"Şey aslında sana söyleyecektim ama vaktim olmadı bana dün birisi iki yüz elli dolar gönderdi." Hesabı Ryan'a göstererek sordum "bu kişiyi tanıyor musun?"
Ryan sorgularcasına "ah hayır hayatım belki de geri vermeliyiz. Ne dersin? Tanımadığımız biri sonuçta."
Sakince "Ryan Bu parayı normal zamanda kabul etmezdim ama kızların ihtiyaçlarına yetişemiyoruz onlar için harçlık olur ne dersin?" Diyerek Ryan'nı biraz sinirlendirmiştim.
Ryan masumca başını salladı."tamam hayatım. Ama yinele tehlikeli unutma."
...

Ailemi SeviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin