Mesaj

17 2 2
                                    

İşe koyuldum ilk önce yaptığım kuruvasanları pişmesi için fırına attım. Fırında en az otuz tane kruvasan vardı. Kruvasanlar çıktıktan sonra kurabiyeleri ve makaronları koydum. Bugün pasta yapmak bana yorucu gelecekti.

Saat 11.50'ydi baya yorucu bir işteydim kendi işimin patronu olsamda tek başıma çalışıyordum. Bir anda telefonuma mesaj geldi
"Paranın bedava olmayacağını biliyorsun değil mi?" Görüldü ✅ ✅

"Ah cidden yorucusun Emily'im Sana rica olursa dükkandaki,kırmızı ceketli adamın fotoğrafını çeker misin?" Görüldü ✅ ✅

Çok korkuyordum adımı ve dükkanımı nereden biliyor. Ama bunu çocuklarım için yapmak zorundayım. Hemen telefonumu elime aldım. Kasaya yaklaştım ve adamın fotoğrafını çektim.

Cidden çok uyanıyordum. Telefonum tekrardan çaldı. "trink"
Heyecandan ve korkudan elimdeki telefonumu düşürmüştüm. Herkes bana bakakalmıştı,gülümseyerek telefonu yerden aldım. Gördüğüm mesajla donakalmıştım.
"Eğer o $250 sende kalmasını istiyorsan at şu lanet fotoğrafı!" Görüldü ✅ ✅

Korkarak telefondan fotoğraflar kısmına girdim ve bilinmeyen numaraya attım.
Bir fotoğraf gönderildi. Görüldü ✅ ✅
Ah sonunda kurtulmuştum bu adamdan. Yavaş yavaş akşam oluyordu saat 5.40 civarındaydı. Kasadaki paraları sayıp dışarı çıktım ve kapıyı kilitledim. Eşim arabasını buraya bırakmıştı. Hızlı adımlarala arabaya bindim.

Hızla süpermarkete doğru sürdüm. Çocukların iyi şeyler yemesini istiyordum,özellikle küçük oğlum Andy daha çok küçüktü. Sağlıklı beslenmesi gerekiyordu. Süpermarketten içeri girdim biraz sığır eti,tavuk eti,baget aldım. Çocukların yemesi için abutcubur bir şeyler aldım. Ürünleri kasadan geçirirken telefonum titredi. "-tebrikler yeni ödemeniz gerçekleşti."
$1.000.
Acaba yarın benden ne isteyeceklerdi,içimden bir ses bir adamın fotoğrafını çekmekten daha kötü olacağını söylüyor. Arabaya geçtim telefonum titremeye devam etti "en yakın iskeleye sür!"
Mesaj yazmaya başladım"artık bu oyunlardan bıktım paranı geri alabilirsin." Görüldü ✅ ✅
"Artık çok geç"
Şaşırmıştım neler oluyordu.
"Arka koltuğa bak çoktan kargo paketi arabanda."
Arka koltuğa baktım. Derin bir iç çektim "paketini alabilirsin." Görüldü ✅ ✅

Arka koltukta bir hareketlenme hissettim"sana en yakın iskeleye sür dedim. Yoksa..." devam ettirmesine gerek yoktu. Ne olacağı sesinden belliydi. Hemen iskeleye doğru sürdüm. Boğazım kurumuş nefesim kesilmişti. Zar zor nefes alıyordum. Birden belime bir el dokunmaya başladı. Cidden kaskatı kesilmiştim. İskeleye varmıştım. Arkadaki ses"gözlerini kapat!" Diye emir vermişti.Gözlerimi açmaya çok korkuyordum. Arkadaki hareketlenmelerden adımlardan sonra, gittiklerini düşünüp gözlerimi açtım.

Hızla arabayı evine doğru sürdüm. Eve geldiğimde evde sadece çocuklar vardı. Eşim daha eve gelmemişti. Koşarak yatak odama gittim saatlerce ağladım. Başka çarem yoktu.
Ne yapabileceğim bir şey vardı. Nede çağresini bulabileceğim birşey.

Ertesi sabah uyandığımda gözlerim kıpkırmızı göz altlarım ise mosmordu. Peşini bırakmışlar diye düşünmüştüm. Yoksa ölüme kadar yol açabilirlerdi. Telefonuma mesaj gelmişti. Eşim meraklanmış olabilirdi. Sonuçta eve geç geldim. Telefona baktığımda "-Tebrikler yeni ödemeniz gerçekleşmiştir." $10.000

Ailemi SeviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin