SLAVÍCI Z MADRIDU - Waldemar Mautška

13 0 0
                                    

Tenhle zkurvenej banger, bych s dovolením zařadil do série "Songy, který bych ojel ong", protože tohle je moje theme, to je něco, co bych topnul, to je skvost, to je slast, to je... ahhh (jdeme na přehled)

Rok 1968 nám přinesl nejen pobyt vojsk varšavský smlouvy, ale i SLAVÍKY Z MADRIDU, takže always look at the bright side. Daddy Mautška zpracoval originál Rossignol Anglais jako úplnej king a vznikl z toho můj theme song.

Znáte to - sedíte s kámošema u stolu, dostáváte se do nálady a najednou ten jeden borec vytasí kytaru. Slavíky? Slavíky. Je to úplně o nás. Žízeň je veliká, život nám utíká, ale vole nechte nás příjemně snít! Požitkáři bohémského životního stylu si užijou text, mladý alkoholici říz, hudebníci ocení Waldemarův rizz a já budu zpívat dokud mi neupadnou fucking plíce. Už jsem říkal, že bych tu písničku topnul? Možná, že jsou ženy krásný a cudný, ale já si dám sklenici vína a hodlám se kolíbat do rytmu tohohle skvostu, dokud nezemřu. Tohle bude hrát na mý svatbě, pohřbu, poslední večeři i při příležitosti zakládání kultu Slavíků z Madridu. Nemám slov, tohle je určitě největší a nejlepší banger, který jsme ve Slokách v Kontextu měli.

+ DADDY WALDEMAR

+ reálně to má dobrý lyrics

+ Extrémně dobře se na to vibuje a nemá to basic fade!!!

- Waldemar Matuška je nepopsatelnej daddy (nikde nebylo tw)

- ten song se nedá ojet, respektuješ-li fyzikální zákony

- pravidlo 34 na tohle neplatí (zabiju se)

overall      -      420,69/10

Sloky v kontextuKde žijí příběhy. Začni objevovat