KÁVU SI OSLADÍM - Karel Gott

13 0 0
                                    

TW pro diabetiky

Když jsem přemýšlel, jakou písničku rozeberu v dnešních Slokách v Kontextu, tak mě paradoxně při pití zero freeway coly značky LIDL™ za 8,90 kč, napadlo "Kávu si osladím". Mého milovaného, nechvalně proslulého Káju Gotta jsme tu ještě neměli, takže mi to padlo do dlaní jako jasná volba 

Doba zažraný normalizace jde ruku v ruce s naším Kájou. V roce 1973 nesklopil Karel hlavu níž, nezmizel v hlubinách a následně dokonce vydíral slečnu, která mu chtěla sbohem dát. Vole, Karle, nenapadlo tě, že ti trochu mrdá, když doslova všechen svůj žal utápíš v cukru, samotě a benju? Move on, kámo. Taky bych chtěl trochu rozebrat verš -"Už to mám, co udělám, v těch hodinách, až zase budu sám."  - Což, může být cokoliv v rozmezí masturbace, sebevraždy a DALŠÍHO KAFE S CUKREM. Pak se jen zpívá, že oslaví sám vánoční svátky; gl Kárle, ale mám pocit, že Ježíšek krejzáčům jako ty dárky nepřinese.  

Vysvětlit vibe tohohle bangeru je docela těžký. Nic, co by brázdilo diskotéky, plesy, nebo vesnický akce. U babči na gramofonu, jsem to v životě neslyšel, protože jakmile zaslechla hlas Božskýho Kárla, tak měla dávivej reflex. Story k tomu jsem nikdy nepoznal, každopádně tuhle odpalovačku jsem live slyšel jenom jednou - Byl jsem ještě malej špunt a se školkou jsme navštívili domov důchodců (od tý doby mě strašně bolí prder, ale tuhle story taky nikdy nepoznáte), než jsme přišli bavit starce, neživé a mumie, naším perfektním tanečkem na banger Šla Naninka Do Zelí, tak Kávu si Osladím hrálo na plný pecky. 

+ v životě jsem nepsal žádnej článek rychlejc (nedá se to poslouchat)

+ benjo

+ Karel půjde klidně o dům dál

- beat je docela L

- mám z toho tiky

- můj rituál psaní slok v kontextu s danou písničkou na loopu mi momentálně přijde jako příčina mojí chronický deprese 

overall      -      2/10

Sloky v kontextuKde žijí příběhy. Začni objevovat