Karel Gott stylově vybírá ve Slokách v Kontextu už druhou metu nezapomenutelnou písní Mám Styl Čendy. Dokonalej překlad mýho oblíbenýho originálu od Eltona Johna do poslední kapky dává stejný vibes, jako kvalitní felace za pade v podchodu na Karláku. Rozbor na tenhle banger za 3... 2... 1...
Nad vznikem týhle songy visej samý otazníky, takže jsem úplně nedohledal, kdo skvost napsal, ale strejček bejček Google praví, že soudruzi si první představení mohli poslechnout v roce 1984 (chci cenu za oxymoron roku). Publikum bylo hyped, tleskalo do rytmu, samotnej Gott si potom udýchaně odpustil do mikrofonu svoje "Děkuji". Song splnil účel - nezabil svý posluchače. Kája ho ovšem nemohl nikdy vydat na žádný svý desce, protože by potřeboval autorský práva od Eltona Johna a to nepošéfili (L). Nicméně vsadim se, že do rytmu týhle bomby se třásly boky Gustáva Husáka a jeho ženy, noc před 17. listopadem. (Gustáv byl ten typ, co jel YOLO, takže když věděl, že je to všechno v píči, tak šel na diskotéku)
Vzpomínáte na blow job v podchodu na Karláku? Sice ti hlavu nedává kočkoholka, ale je to pikantní, jestli chcete něco nového, tak Kája je navíc galantní ( ͡° ͜ʖ ͡°). Tbh slyšet tenhle jamík i dneska na nějaký kalbě, nechám se unýst; jen bych si dával bacha na to, jaký dance moves ukazuju, aby mi je někdo nevybral jako Kája Čendovi. Jestli je ale něco, co se Karlovi musí nechat, tak jsou to jednoznačně jeho dance moves. Ten si jede jak pán, jak Čenda, jako epileptik, jako zaseknutý npc v gtáčku. Inu k příběhu: Karel se snaží nabalit tu špatněnku, jenže cápka má větší zájem o Čendu. Čenda má styl a zpívá rock'n'roll (fuckable material) + schází se u něj děti z jiných škol. Karel je attention seeker jak kunda, takže mu styl ukradne v domnění, že si ho cápka všimne a ojede ho. Co pak? To vám neřeknu, protože KAREL FURT JEN ŘVE ŽE MÁ STYL ČENDY.
+ dance moves
+ je to pikantní
+ víš, že to bude banger, když už na pohled má ta písnička prokletý jméno
- text mi nenechá spát (musim si strážit styl)
- ještě jednou si to poslechnu a pochčiju se
- pochcal jsem se
overall - 10/10
ČTEŠ
Sloky v kontextu
Cerita PendekLidicky vitejte u serie clanku "Sloky v kontextu" - epicka, lyricka prehlidka textu ceskych perel. Eseje s rozborem textu vaseho oblibenyho bangeru nejen od Michala Davida. Urcite tento koncept nevznikl ve chvili, kdy jsem byl pod vlivem nejedne nav...