PRODAVAČ - Michal Tučný

2 0 0
                                    

Pojďte všichni dovnitř, pozvěte si všechny známé,
my vám dobrou radu dáme, neboť právě - začínají nové sloky v kontextu woohoo! Předpokládám, že intro dává, že dnes se tady budeme bavit o kultovním bangeru opěvujícího vynález povolání základního pro tržní ekonomiku: o Prodavači od Michala Tučnýho.  

Najít nějakou historii tady toho skvostu je asi stejně složitý, jako najít nějakou historii v mym prohlížeči po osamotě strávenym pátku. Zkusil jsem si ovšem investigativně dát pár věcí dohromady: 1) "Prodavač" není něco, co by fitlo tuzemský pre-revoluční repertoár 2) Michal Tučný je v oficiálním klipu už skutečně tučný, což sice neprozrazuje nic době, kdy se klip točil, protože byl Mišánek vždycky solidně vybaven poctivou super-naturální izolací, whatever. Jako rok, ve kterém tenhle jamík spatřil světlo světa si sám určuju léta páně 1993 a už přes třicet let nám tenhle banger masíruje nejen ušní bubínky, ale i chuťový pohárky.

Písnička o tom, jak se Michal zamiloval do latentně pedofilního prodavače v klasickym totalitním konzumu vypráví skutečně kulervoucí story, kdy se Mišánek oddá svému dětskému snu a záhy se vyučí prodavačem. Jenomže jak běžel čas, náhle zaslechl hudby hlas a z nenadání na jevišti stál. Do toho zcela bez zábran rapuje refrén, jak kdyby nebylo zítra. Mezitím co fanynky hážou podprsenky a kyselý okurky na jeviště, Michal prohazuje taktně mezi kamerama ve studiu. Tenhle klip je nezapomenutelnej a tak pokaždý, když pouštim tuhle českou verzi Rap God, jsem bez sebe. 

Tenhle song je zkrátka něco, co brázdí ty pravý kalby. Něco co citují legendy. Něco, co bych určitě přidal na svůj sex playlist, pro případ, až zase rizznu něčí dceru a v můj pokoj bude bezprostředně zářit rudejma led páskama. 

+ PĚT DEKA, DESET DEKA

+ DVACET DEKA, TŘICET DEKA

+ KILO CHLEBA, KILO CUKRU

- JEDEN ROHLÍK, JEDNA VEKA

- VŠECHNO MÁME, CO KDO CHCETE?

- OBCHOD KVETE, JEN SI RAČTE ŘÍCT!

overall      -      11/10

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 11 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sloky v kontextuKde žijí příběhy. Začni objevovat