TU KYTARU JSEM KOUPIL KVŮLI TOBĚ - Václav Neckář

5 0 0
                                    

Máte mě tady poprvé v roce 2024 s dalším bombastickym songem, kterej čert ví proč nedostal cenu grammy. Něco, co nebrázdilo jen diskotéky ve svazu mládeže, ale, dovolím si říct, i večírky skautskýho odboje, když je zrovna nenahánělo STB. Přátelé a kamarádi, přivítejte: Tu Kytaru Jsem Koupil Kvůli Tobě! 

"Jak můžeš bejt tak krutá, copak nemáš kouska citu v těle?"  tento dotaz si klademe úspěšně už padesát osm let, neboť by písnička měla bejt vydaná v roce 1966. Kdybych ten letopočet měl převést na svůj body count, tak je to přesně o 1966 a půl víc. (Byl jsem oběť)

Při poslechu týhle bomby je těžký rozeznat, jestli chce Venca víc ojet holku nebo tu kytaru. (Spíš tu kytaru, vzhledem k tomu, jak popisuje to, jak jí smackuje ass) Každopádně myslim, že citovym vydíránim a stalkingem se těžce schyzofrenní Vašek aka "Sexy Necky" nemá šanci ke svý kořisti dostat. Vrastislav Blažek jakožto autor textu byl dle důvěryhodných zdrojů⁽¹⁾ na základní škole po svém comming outu jakož to lignumofila těžce šikanován a narozdíl od jiných nepropadl alkoholismu, ale umění a alkoholismu. My ale víme, že žijeme ve 21. století a tak bychom Vráťu i s jeho orientací v klidu přijali. 

+ Velice intimní Brnnnk na začátku

+ postavilo se mi legitimně péro

+ Jenom vítr na to dřevo hra-a-ál

- bro jaktože s tou kytárou teď stojíš před mým domem?!?!??!

- jsem si jistej, že ta kytára je rukojmí

- Venca Cecky Sexy Necky

overall      -      8.5/10


⁽¹⁾ Trust me bro

Sloky v kontextuKde žijí příběhy. Začni objevovat