Summer Collins
"Ajkait megérzem ajkaimon. Először óvatosan csókol meg, hezitálás nélkül visszacsókolom, nyelve bejutást kér a számba. Nyelveink vad táncot járnak, olyan érzékien csókol, mintha nem lenne holnap..."
Ám a pillanatot Kara rontja el, aki hisztérikus hanggal ordibál, hogy mégis mit képzelek magamról amiért rámászok a pasijára?!
Nem vagyok egy vitatkozós típus, inkább ott hagytam őket és vissza mentem dolgozni.
Éjjel 2-kor zártunk, akkor rakták ki a kidobók a bent maradt embereket, mi pedig nekiláttunk fel takarítani.Éppen zártam, amikor megjelent Jake kicsit tisztább fejjel, talán kijózanodott az éjszaka alatt.
- Miért nem vagy otthon? Nem kellett volna megvárnod. - pakoltam el a cuccaimat.
- Nem fogom hagyni, hogy éjszaka egyedül mászkálj az utcán. - jelentette ki.
- Oké Mr. Nagyszájú, induljunk. - léptem mellé.
Hazafele úton egyikünk sem hozta szóba az elcsattant csókot.Hazaérve egy forró zuhanyra vágytam és az ágyamra. Épp csuktak volna be az ajtót, amikor Jake lépett be mellém.
- Jake menj ki, szeretnék lefürdeni és ágyba lenni. - próbáltam kirakni, de nem tágított.
- De én nem, vagyis... - gondolkodik.. - a francba is Summer. Nem akarom, hogy csak ennyi legyen. - jön egyre beljebb, mire én lassan lépkedek hátra.
Nem tudtam hova tenni válaszát, mi az, hogy ennyi legyen?- Figyelj, neked ott van Kara, meg amúgy is a mostoha testvérem vagy. Kérlek, ne bonyolítsuk a dolgokat. - fájó szívvel, de kimondtam a szavakat.
- Na ne szórakozz Sum, te nem érzed azt ami kettőnk közt van? Az a csók neked nem jelentett semmit? Kara meg nem a barátnőm, csak szeretne az lenni. - jön közelebb még közelebb. Nem mondhatom el neki, hogy jelentett bármit is ami kettőnk között történt.
- Nem Jake, kérlek éld az életed ahogy eddig is. Utoljára kérlek menj ki, légy szíves. - halkultam el.
Sarkon fordult és itt hagyott.
Ahogy becsukódott az ajtó egy könnycsepp hull a szememből, a testemet elárasztotta a szomorúság. Zuhanyzás közben kisírtam magam. Egyszerre voltam dühös és boldog.
Dühös; Miért pont Jake lett a mostoha tesóm?
Boldog; Mert tőle kaptam életem első csókját.
Ha tehetném újra és újra megtenném.Úgy jártam gimibe és dolgozni, mint egy zombi.
Ez anyunak is feltűnt, Sammyvel sem beszéltem valami sokat az elmúlt időben. Ezért csak annyit mondott, hogy csomagoljak mert Abbyvel elmegyünk egy hétvégére kikapcsolódni.
A helyszínt nem árulta el, de fürdőruhára szükség lesz. Nem is tudom mire számítsak az elkövetkező napokra. Igazából semmi kedvem nem volt menni. Itthon szeretek lenni, belemerülni a tanulásba, tenni a jövőmért.Jake mostanában alig van itthon, én meg próbálok minél kevesebb időt vele tölteni.
Hiányzik, de jobb lesz így mindkettőnknek.
Az órán, amin kötelező mellette ülnöm, végig ülöm, majd amilyen gyorsan tudok menekülök mellőle.Autó hangra lettem figyelmes reggelizés közben, majd nyílott az ajtó.
- Summer, készen állsz egy csajos hétvégére? - sikította.
- Igen, készen. - ennyi.
- Nana, kicsit lelkesebben. Ígérem ez lesz életed legjobb hétvégéje. - nem bírt megmaradni, már a fele cuccok a kocsiba voltak.
- Igenis anyuci. - kiöltöttem a nyelven.
- Gyere szépen és csüccs be. - indított.Odafele megálltunk nassikért, üdítőér és némi alkoholér ami kellett a hétvégére.
Anyu egy part menti házat bérelt nekünk, amihez egy hatalmas terasz társult, medencével és grill sütővel.
YOU ARE READING
A mostoha bátyám - Jake
RomanceSummer Collins egy hétköznapi lány, iskola első és minden idejét a tanulásnak szenteli. Ám édesanyja döntése megváltoztatja az egész életét. Jake Miller a focicsapat kapitánya, ezáltal minden lány szeretne a közelébe férkőzni, akár csak egy éjszakár...