10. fejezet

1.7K 52 1
                                    

Summer Collins

"- Nem fogok, ígérem. - karon ragad és beemel a zuhany alá."

Előveszi a szivacsot, beszappanozza, majd óvatosan elkezdi a vállamnál, egészen végig a hátamon. Derekamnál elölről fojtatja, érzéki lassúsággal közelíti meg melleimet, elidőz rajtuk. A fejemet a csempének döntöm, olyan jó érzés, de ez még semmi ahhoz képest amit ezután tesz. Maga felé fordít, miután végzett lábaimmal végig csókolja őket. A belső combomnál megáll mind kétszer. A hajába markolok, ezzel jelezve, hogy ne hagyja abba. Feláll, megcsókol, majd behinti apró puszikkal a testem. Megáll a szemérem dombom felett majd két ujjával végig simít érzékeny pontomon. A levegőt zihálva veszem és még csak alig ért hozzám. Az utat szájával folytatja, csókokkal hinti be mindegy egyes pontomat. Ujjaival bejutást kér, nyelvével közben finoman simogat, egy nyögéssel válaszolok. Nem tudom vissza fogni magam. Ilyen élményben még sosem volt részem. Nem hagyja abba testem ostromlását, folyamatosan ingerel, a széthullás szélén billegek. Nem kell sok idő, az élvezet bomba robbanás szerűen szétárad testemben, belőlem pedig a maradék erő is elszáll. Jake kap el, nehogy össze törjem magam és cipel be a szobába.

Annyira intenzív volt az élmény, hogy nem tudtam ébren maradni. Az álom pillanatok alatt tört rám. Jake kényelembe helyezett, bebújt mellém, a szobaajtót bezárta és elnyomott minket az álom.

Hajnalba ébredtem meg, épp a nap sugarai kezdtek megjelenni. Jake még aludt mellettem. Ilyenkor olyan volt mint egy kisfiú. Végig simítottam fekete haján, ami enyhén a szemeibe hullott. A takaró nem fedte felső testét, így bártan végig nézhettem izmos mellkasán, kockás hasán és a csábító V vonalán.
Ujjaimat végig húztam felső testén, haladtam lefele egészen a boxer vonaláig. Mint a bárban, amikor kezemet rávezette és éreztem, hogy megáldotta a sors. Már kezdett mocorogni, így gyorsan elfordultam.

- Nocsak, nocsak Summer Collins felfedezi a testem? - néz rám szexi álmos tekintettel.

- Álmodozz csak Jake. - fejbe csaptam egy párnával.

- Gyere bújj ide mellém. Nemsokára úgyis össze kell pakolni és indulunk haza. - túrta fejét a párnába.

- De csak egy kicsit. Meg kell kérnem Abbyt és Sammyt, hogy segítsenek nekem összeszedni a cuccaimat.

- Majd én össze pakolok neked. - széles mosollyal adta tudtomra segítő készségét.

- Na azt tuti nem. Nem hagyom, hogy a fehérneműim között turkálj.  - mérgesen rám nézett, majd elfordult.

Hát jó, akkor sértődjön meg. Kivánszorogtam az ágyból és megkerestem a többieket, akik segítettek összepakolni bent, a fiúk pedig kipakolták a bőröndjeinket az autóba.

- Sammy hiányozni fogsz, tuti nem akarod, hogy elvigyünk? - kérdeztem barátnőmtől.
- Summer te menj haza és pihenj le. Jake tutira hazafuvaroz. - kacsintott és megölelt. - Hiányozni fogsz. Amint tudok jövök, ígérem.
- Te is hiányozni fogsz nekem. Olyan jó volt együtt újra. - ölelték meg hosszan.
- Igen nekem is kellett már ez a hétvége. - néztek egymásra Mattel. - Ja és Jake, vigyázz rá, ne mert bántani, mert velem gyűlik meg a bajod.
- Szia Sammy, jó utat. - ezzel felkapott le berakott az autóba.

Hazafele úton a hétvégén gondolkodtam. Nem is sejtettem, hogy mi vár rám. Azt hittem egy nyugis csajos hétvégén lesz. Hát minden volt csak nem nyugodt.
Otthon anya és Péter várt minket az ajtóban. Szerintem anyám már tízszer kapott szívinfarktust, hogy mi lehet velem.

- Na végre, hogy megjöttetek. Summer drágám, mi történt? Jake te meg hogy kerültél Summer mellé? - millió kérdés, szokásos anyu...
- Hát az történt, hogy szerettem volna letusolni, - ránéztem Jakere - viszont a szivacsot kint hagytam a pulton. Kiléptem érte és ahogy fordultam volna vissza belerúgtam egy hatalmasat a szekrénybe. - tártam szét a karomat.
- Na és te Jake? - fordul anyám Jake felé.
- Engem Abby hívott, hogy nem tudom-e véletlenül hol van Trevor... Tudod ők ketten...
- Jó jó, ne mondj semmit. Értem. - fordul el Jaketől anyám. - Gyere kicsim, segítek felmenni a szobádba, hogy le tudj pihenni.
- Kösz anyu, 2 hét ágynyugalom és 1 hónap sport felmentés. Lesz időm pihenni és tanulni. - válaszolom miközben felkínlódom magam a lépcsőn.

Anya kipakolta a bőröndöm és el is köszönt, ugyanis ismét valami 'barátjukhoz' hivatalosak.
Jake nem tudom hol van, lehet lelépett? Én meg egyedül fekszek fent a szobába.
Jobb lesz ha kipihenem a hétvégét, na nem mintha nem lesz majd rá 2 hetem, de hulla vagyok.
De előtte gyorsan felhívom Ryant, hogy baleset ért és nem tudok menni dolgozni. Remélem nem veszítem el az állásom.

Ez a két hét olyan iszonyú lassan telt el, azt hittem sose lesz hétvége. Persze Abby minden nap benézett, na de az mire elég.
A suliban megtartották a negyed éves felmérést, de mivel én nem tudtam részt venni, így átengedett a tanár, arra hivatkozva, hogy úgysem tudnék mostanában nagyobb távot lefutni. Na ez jogos.
Jake minden éjjel mellettem aludt, elhalmozott kajával, amiért hálás leszek neki.
De úgy érzem valamit titkol előlem, csak azt nem tudom, hogy mit. Ki fogom deríteni.

Ma kell vissza mennem a dokihoz, hogy megvizsgáljon és remélhetőleg iskolába bocsátson, mert dög unalom az élet otthon.

- Miss Collins, fáradjon be. Nos van valami panasza? - érdeklődik a doki.
- Érzékeny a lábam, azon kívül nincs. Szeretnék vissza térni az iskolába. - adom válaszom.
Megvizsgál, valamit pötyög a gépén és felém fordul.
- Jövő héttől mehet iskolába, de a lábát pihentesse. Még érzékeny lesz egy jó darabig és kérem, vigyázzon magára.
- Kö..köszönöm, rendben. - dadogtam.

Hazafele anya megállás nélkül csacsogott, Abby mentette meg az életem;
- Summer szia. Mizujs? Lábad? - hallom közben pakol.
- Szia Abby. Most megyünk haza anyával, a kórházban voltam, a doki megvizsgálta a lábam.
- Na és mit mondott? Már hiányzol ám a suliból! De nem csak nekem... - suttogja.
- Jövő héten már mehetek. - ujjongok.
- Ez fantasztikus, alig várom. Holnap egy kis shopping ketten? Persze nem leszünk el sokat a lábad miatt. Kérleeeek. - kérlel..
- Alig várom, hogy holnap legyen, várlak. Puszii.
- Holnap megyek, puszii Sum. - és rám csapja.

Még egy ki.. akarom mondani, még egy nap és jön Abby. Jake edzésem van, utána gondolom a szokásos buliba megy. Sammy egy folytába Mattel beszél, sose tudom elérni.
Épp magamba zuhannék, amikor valaki kopogtat az ajtón.


Köszönöm, hogy elolvastad.
Ha tetszett jelezd egy csillaggal.

Xoxo;
♾️ Fromhungary21.🤍
23.07.15.

A mostoha bátyám - JakeWhere stories live. Discover now