Summer Collins
"- Háát, ezen még gondolkodom. Nem emlékszem a csókjaidra. - incselkedtem."
- Akkor emlékeztetlek rá. - Leültetett az ölébe magával szembe, az egyik kezével a combomat simította a másikkal érzékien a nyakamhoz érintette ujjait. Olyan lágyan ért hozzám, majd bejutást kért nyelve a számba, amitől belenyögtem a csókba.
Elvesztettem az idő érzékemet, addig csókolt, amíg ajkaink már felduzzadtak. Ujjainkat összefűzte, belesimultam az ölébe.
- Most mi lesz velünk? - néztem fel rá. - Egyenlőre ez az egész maradjon kettőnk közt. - kérleltem.
- Én nem akarok titkolózni, de rendben. Talán szégyellsz? - adott egy puszit a fejem tetejére.
- Nem arról van szó, hogy szégyellnélek, csak... - nem tudtam befejezni, mert újra megcsókolt.
- Ne mondj semmit, csak élvezzük ki az együtt töltött időnket. - minden szava után apró puszikat kaptam.
Visszamentünk a többiekhez, de nem fogtuk egymás kezét. Szorosan mellém ült le és megérintette a combomat ujjaival.
Mindenki döntötte magába az alkoholt, kivéve minket. A hangulat kellőképp megvolt az esti szórakozáshoz.
Felkeltem és elindultam mosdóba, társaságra viszont nem számítottam.- Hé édes, már meg sem vársz? - kiáltotta Jake.
Felkaptam a fejem, rámosolyogtam és megvártam hogy utol érjen. - Ezt egy igennek veszem. Hova szöksz? - jött közelebb.- Csak a mosdóba megyek, nyugi. - kézen fogott és elindultunk megkeresni a mosdót.
- Kint megvárlak, addig rágyújtok. - Szívdöglesztő mosolyával visszanézett, kacsintott és kilépett a friss levegőre.
Egyszer ez a fiú lesz a vesztem. Vigyorogva libbentem be a mosdóba, ám nem számítottam társaságra...
"Láttad, hogy itt van Jake? Múltkor még velem töltötte az éjszakát, most meg ezt a libát fűzi. Megdugja, aztán eldobja. Sose változik meg. Jake az Jake marad. De azért nem bánnám, ha újra eltöltenénk egy vad éjszakát."Dühösen távoztam, kedvem sem volt Jake közelébe lenni. Én nyugodt életet akarok, nem azon aggódni, hogy hány lány áll sorba csak azért, hogy lefeküdjön velük.
Visszaindultam a bérelt házba egyedül. Nem akartam a közelembe senkit. Egyedül akartam lenni.
Visszaérve levettem a ruhámat, letusoltam és befeküdtem az ágyba.
Nem érdekelt Jake, hogy kivel van és mit csinál!
A rohadt életbe is, hát hogyne érdekelne. Nemrég még engem csókolt, engem ölelt és nekem táncolt azzal a sexi testével, amit egész nap tudnék nézni.Az ablakot nyitva hagytam, hogy jöjjön be a friss levegő és jobban tudjak aludni, már ha egyáltalán eltudok...
Nem tudom mennyi idő telt el, de félálomba voltam, amikor zajt hallottam az ablakom felől.
Nem foglalkoztam vele, azt hittem valami kóbor állat ólálkodik odakint.
Épp fordultam volna a másik oldalamra, amikor egy árnyékot láttam az ágyam előtt. A szívem ezerrel vert, lepörgött az életem. Te jó ég, egyedül vagyok, mi lesz ha megöl?
Levegőt se mertem venni, csendben feküdtem ám az idegen közeledett felém.
Az ágy besüppedt, majd meghaltam, de megéreztem a citrus, whiskey és a cigi illatának keverékét. Jake- Sum miért hagytál ott? Már mindenhol kerestelek... - suttogta.
Közelebb hajolt, tekintetünk találkozott, de nem válaszoltam.- Jake, fáradt vagyok. Szeretnék pihenni. Amúgy meg hol fogsz aludni? - értetlenkedtem.
YOU ARE READING
A mostoha bátyám - Jake
RomanceSummer Collins egy hétköznapi lány, iskola első és minden idejét a tanulásnak szenteli. Ám édesanyja döntése megváltoztatja az egész életét. Jake Miller a focicsapat kapitánya, ezáltal minden lány szeretne a közelébe férkőzni, akár csak egy éjszakár...