||||||||

604 48 35
                                    

"Hadi Sanemi, imha etsene beni." Dedi Giyuu fakat Sanemiyle alay ettiği apaçık ortadaydı. "Yapamam.." dedi Sanemi, neden bu kadar duygusallaşmıştı? Önünde duran iblise mi acıyordu? "Benim yeni bir arkadaşım var. Adı Akaza ve biliyor musun senden çok daha havalı birisi. O beni koruyabilecek güçte ama sen değilsin. Bence yollarımızı ayırmalıyız Sanemi. Ben asla insan yemem bunu biliyorsun fakat iblislere katılıp sizle savaşırsam büyük ihtimal idam edilirsin. Ondan dolayı şansını zorlama bence." Dedi Giyuu, bu Sanemi için çok ağırdı. Akaza mı? Akaza denilen çocuk ondan havalı olamazdı. Hayır o Akaza'dan daha havalıydı diye düşünürken gözlerinden akan yaşları fark etti ve hemen kendine çeki düzen vermeye çalıştı, kimsenin onu ağlarken görmemesi gerekiyordu. Ayağa kalkıp yüzünü yıkamaya gittiğinde Giyuu onun kollarını tek eliyle tuttu ve Sanemi'nin yüzüne bakmaya başladı. Sanemi'nin bu hali gerçekten de paha biçilemedi, gözlerinden akan yaşlara aldırmadan dişlerini birbirine geçirmiş Giyuu'ya bakıyordu. Giyuu kıkırdadı ve "Hadi birazcık eğlenelim Sanemi" dedi.

*Sanemi's pov"
Ben hiçbir şey diyemeden beni duvara doğru çekti. Ellerimi kullanamıyordum, bacaklarımı da kendi bacaklarıyla sıkıştırmıştı. En fazla öpecektir diye düşündüm fakat üstümdekileri çıkarmaya başlayınca fikrimin doğru olmadığını öğrendim.. gerçekten bir iblis tarafından becerilecek miydim? Büyük ihtimal evet. Gyomei'nin gelmesi için neredeyse tanrıya yalvarıyordum ki Giyuu bir anda durdu. Sadece üstümdekileri çıkarmıştı, altımdakilere dokunmamıştı bile. Bana bakıp gülümsedi ve ben kendimi tutamadım ben de ona bakıp gülümsedim. Şaşırmış gibiydi bana doğru biraz daha yaklaştı, boynuma yöneldiğini anladım fakat sorun etmedim daha kötüsü de olabilirdi.

*Giyuu's pov*
Karşımdaki kişi gerçekten de Sanemi miydi? Onun bu kadar itaatkâr biri olduğunu bilmiyordum fakat sorun değil. Ben onu her türlü seviyorum ve seveceğim de diye düşündükten sonra çoçuğun boynuna doğru ilerledim. Bir elimi kullanamıyordum çünkü onu tutuyordum. Boynundan uzaklaştım, neden uzaklaştığımı ben de bilmiyordum. Sanemi'nin neredeyse tüm vücudunu saran yaralarının üstünde elimi gezdirmeye başladım garip hissettiriyorlardı fakat Sanemi'ye farklı bir hava da katıyorlardı. Elim göğüsüne yaklaşınca aynı onun yaptığı gibi ucuyla oynamaya başladım.

*3. Kişi ağzından anlatım*
Sanemi ağzından bir inilti kaçırdığında gerçekten utanmıştı. Başını öne eğdi ve yüzünü gizlemeye çalıştı. Giyuu, Sanemi'yi tutmayı bırakıp elini Sanemi'nin çenesine attı ve yavaşça havaya kaldırdı. Gördüğü ifade onun için bir manzara gibiydi keşke hep böyle kalsa diye düşündü ve karşısındaki kişinin dudaklarıyla birleştirdi kendi dudaklarını. Hem sert bir şekilde öpüyor hem de diğer eliyle göğüs ucuyla oynuyordu Giyuu, Sanemi kendini tutamıyordu ve öpüşmelerine rağmen çok sesli bir şekilde inledi. "Hmgh Giyuu.." diyebildi sadece. Giyuu bayılacak gibi olmuştu sevinçten, aşık olduğu adamın çıkardığı sesler onu çok tatmin ediyordu. Giyuu sırıttı ve yüzü kıpkırmızı olan çocuğun gözlerinin içine baktı, hala sinirliydi Sanemi, Giyuu bunu anlayabiliyordu fakat hiç karşı çıkmamıştı Sanemi.

Giyuu vücutları birbirine çok yakın olduğu için Sanemi'nin tahrik olduğunu anlamıştı gerçi kendisi de çok farklı sayılmazdı. Bacağıyla Sanemi'nin aletine biraz bastırınca "hahgmh Giyuu.." diye bağırdı Sanemi ve Giyuu'nun boynuna gömdü kafasını. Giyuu bundan gerçekten çok hoşlanmıştı, biraz daha bastırınca daha sesli bir şekilde inledi Sanemi. Giyuu her bastırdığında Sanemi, Giyuu'ya daha sıkı sarılıyordu. En sonunda Giyuu kendi üstünü çıkarmaya başladı, iç çamaşırını da çıkardığında Sanemi'ye kalkmış aletini gösterdi, Sanemi bunun ne anlama geldiğini anlamıştı fakat hayatında daha önce hiç yapmadığı için tam bir amatördü. Sanemi eğildiğinde, Giyuu'nun aletinin gerçekten de büyük olduğunu gördü, geçen sefer hiç dikkat etmediği için fark etmemişti. İlk önce ellerini Giyuu'nun aletinin üzerine koydu ve ileri geri hareket ettirmeye başladı daha sonra ne yapacağını bilmediği için diliyle beraber yalamaya başladı. Giyuu'nun gerçekten komiğine gitmişti fakat Sanemi'yi sinirlendirmek istemediğinden elini onun çenesine koydu ve yanağını okşamaya başladı. Sanemi tam vazgeçtiğini düşünüp sevindiğinde Giyuu'nun yaptığı ani hareket neredeyse onu boğacaktı. Giyuu kafasından bile büyük olan aletini bir anda Sanemi'nin boğazına kadar sokmuştu. Sanemi öksürmeden duramıyordu, az önce ağzına giren şeyle şok olmuştu ve neredeyse büyüklüğünden dolayı kusacaktı. Giyuu, Sanemi'nin bunu yapamayacağını anladı ve "Sanemi eğer bunu yapamıyorsan içine girmek zorundayım." Dedi ve kıkırdadı. Sanemi'yi yüzünü görebileceği şekilde yatağa yatırdı Giyuu ve Saneminin sertleşmiş aletine baktı, Sanemi kollarını yüzünde birleştirmiş kendisine girecek olan şeyi bekliyordu fakat bir anda kendi aletinde hissettiği şeyle irkildi. Yanlış düşünmemişti Sanemi, Giyuu aletini ağzına almış ve sanki bir profesyonelmiş gibi yalamaya başlamıştı bile. Sanemi daha boşalmadan Giyuu kafasını kaldırıp bu şimdilik sana yeter dedi ve iki parmağını ağzına sokarak iyice ıslattıktan sonra bir anda Sanemi'nin içine soktu, Sanemi acıdan kıvranıyordu fakat bir anda "Orası" dedi. Giyuu bunun ne anlama geldiğini biliyordu demek ki Sanemi'nin zevk noktası orasıydı. Giyuu aynı noktada parmağını hareket ettirmeye başladı ve Sanemi'nin inlemesi hızlandı. "Aahhhfm daha hızlı, daha çok" Giyuu parmaklarını çıkardıkdan sonra bir an bile beklemeden aletini çoçuğun içine sokunca Sanemi'nin vücudu irkilmişti ve aleti dimdik olmuştu, bunu gören Giyuu sırıtmadan edememişti. Giyuu bir anda Sanemi'nin için aletini hızlıca hareket ettirmeye başlayınca Sanemi de kıvranmaya ve inlemeye başlamıştı. "Haaaa Giyuu.. ben, ben çok iyi hissediyorum." Dedikten sonra boşalmıştı Sanemi. Giyuu çoçuğun içine boşalmak istemediğinden işini lavaboda halletti ve Sanemi'nin yanına gelerek yüzü kendi menisi ile kaplanmış çocuğu izledi, yarı uyuyor gibiydi. Giyuu, Sanemi'yi kaldırıp banyoya götürdü ki temizlenebilsin. Giyuu, Sanemi'ye yıkanmasında yardım ettikten sonra onu yatağına yatırdı ve kafasına bir öpücük kondurdu. Bir süre Sanemi'yi izledi ve sonunda o da uyudu.

(Çok mutsuzum yazdığım taslakta asla böyle bir şey yoktu ama yazdık bir kere napalım😔)

Babysitting a Demon |Sanegiyuu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin