Final

487 49 42
                                    

*Giyuu's pov*

...
"Akaza.. Akaza neden." Diyebildim sadece, nefes alamıyordum, aldığım her nefes bana Sanemi'nin hakkını yiyormuşum gibi hissettiriyordu.
"Ahh Giyuu, gerçekten onu öldüreceğimi mi düşündün? Onda gerçekten güzel bir potansiyel var. Shinazugawa bir iblis olacak."

Olamaz, olamazdı. Sanemi benim yüzümden iblis olursa beni de öldürürdü, kendisini de fakat olan olmuştu bir kere. Akaza'nın döktüğü neredeyse bir damla kan bir Sanemi'nin hareketlenmesini sağlamıştı. Dört damla daha damlattı Akaza, Sanemi'nin kafası bir anda yenilendi. Mutlu muydum, üzgün müydüm bilmiyordum fakat sinirli olduğumun farkındaydım. Akaza'ya bu kadar güvenmekle hata etmiştim.

*Sanemi's pov*
Gözlerimi açtığımda vücudum eskisinden farklı hissettiriyordu, daha güçlüymüş gibi hissediyordum. Önümde hala Akaza vardı, bayılmış mıydım?

Akaza eliyle bir anda ağzımı açınca yapacağı hamleyi anlamıştım bile fakat asla iblis olmayacağım için Akaza'nın kolunu tuttum ve biraz sıktım ve aniden kolu parçalandı. Bu güç de nerden gelmişti? Akaza o kana çok değer veriyor olmalı diye geçirdim içimden çünkü asla yere bir damla bile damlatmamaya özen gösteriyordu. "Sanemi! Sen bir iblis oldun. Bırak da Efendi Muzan'ın kanıyla güçlendireyim seni, böylelikle hemen üst ay olabilirsin." Dedi Akaza. İblis mi oldum? Ne saçmalıyor bu çocuk böyle? Giyuu nerede..? "Sanemi bir kendine bakmayı dene, tırnaklarına bak!" Diye bağırdı Akaza. "Sadece iblislerin mi tırnakları uzun seni angut!" Diye bağırdım ve Akaza bir hamlede kolumu kopardı fakat kolum yenilenmişti..?

Hassiktir ne demek kolum yenilenmişti? Giyuu nerede? Giyuu. Giyuu iyi mi? Etrafıma bakındım ve bacaklarının üstüne oturmuş bir şekilde Giyuu'yu gördüm, rahatladım. "Kanı içeceğim." Dedim ve Akaza'nın elinden aldığım kapsülü bir dikişte bitirdim. Vücudum bir anda yanmaya başlamıştı, acıtıyordu fakat güçlendiğimi hissediyordum da.

Ağrılar ve acılar durduğunda Giyuu'ya doğru ilerledim ve onu elinden çekip ayağa kaldırdım, korkmuş olacak ki eliyle kendini saklamaya çalıştı.

*Giyuu's pov*
Özür dilerim Sanemi. Hepsi benim yüzümden oldu, senin iblislerden ne kadar nefret ettiğini biliyorum. İçimden geçirdiğim şeylerle neredeyse ağlayacakmış gibi olmuştum, Sanemi "Hadi Giyuu, katananı çıkar da şu iblisin üstesinden gelelim." Diyene kadar.

Onun dediği gibi katanamı kılıfından çıkardım ve derin bir nefes aldım, "Su nefesi, 3. Form"(ismini unuttum) "Rüzgar nefesi 4. Form." İkimiz de bir anda saldırınca Akaza afallamıştı, kafası yere vurduğunda olayın farkına varmış ve sessiz kalıp yok olmayı tercih etmişti.

*3. Kişi*
"Hadi Giyuu gidip şu çiçekleri bulalım."
"...Sanemi, teşekkür ederim."

SELAM İLK KİTABIM SONUNDA BİTTİ EVET BU BÖLÜM AŞŞŞIRI KISA OLDU AMA YAPACAK BİR ŞEY YOK bu arada tekrar sanegiyuu fanfic yazmayı düşünüyorum ama siz yine de isteklerinizi belirtirseniz çok memnun olurum

Ayrıca ilk kitabımdı da ondan dolayı görüşlerinizi almak istiyorum eksiklerim nelerdi😔😔

Babysitting a Demon |Sanegiyuu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin