ayyaş

525 64 30
                                    

minho - seungmin

seungmin
minho ne yapıyorsun?

minho
hiçbir şey

seungmin
tüm okula yaymışsın
zaten senin yanında dolandığımdan beri sürtüktüm
artık fahişe olurum ha

minho
ikimizden biri fahişe olacaksa o ben olurum

seungmin
senin birilerinin sikini ağzına almaya ihtiyacın yok
babam senin babanın genel müdür olduğu yerde hademelik yapıyor
hatırlatırım

minho
eğer bunlar umurumda olsaydı aşık olmazdım

seungmin
baştan beri umurundaydı minho
bana o yüzden orospu diyordun
nudelar için değil

minho
ne kadar özür dilesem az
bu yüzden uğraşmıcam

2 saat sonra

minho
swumhin

seungmin
?

minho
ssma çpl asıpım
aensix ölrğrm

seungmin
sarhoş musun?

minho
aşkınım strhoşyuö

seungmin
neredesin
KONUM AT
*cevapsız arama*
*cevapsız arama*

Kim Seungmin

"alo, minho?"

"merhaba siz seungmin olmalısınız. beyefendi kötü durumda, gelip alabilir misiniz?"

"adresi alabilir miyim?"

"tabi..."

Adresi alır almaz fırlayıp bir taksiye atladım. Bu taksinin parasını o minho piçinden alacağım, emin olun.

Tam bir çocuktu Minho. Bir yetişkin adayına göre fazla tutarsız davranıyordu. Nedeni belki ailesi, belki kendisi, belki içinde bulunduğu sosyo-ekonomik duruma dayanıyordu.

Ne olursa olsun, topluma uyum sağlamak istiyorsa bunun bedelini ödemeliydi. Sonuçta hepimiz bir toplumun parçası olmak için kendimizden fedakarlıklar yapıyoruz, değil mi?

(not: bu fici okuyan herkes bilir ki ben burada toplumun bireye etkisinin bir çeşit analizini yapıyorum yani "wattpad size hiçbir şey katmaz" diyen utansın zaaa)

Barın önüne gelmiştim. Taksiciye içeriden birini alıp geleceğimi, bu nedenle beklemesi gerektiğini söyledim. Adam biraz günün yorgunluğu ile beklemek zorunda olmasının bıkkınlığı ile onayladı. Barın kapısındaki görevliye  sahte kimliğimi gösterdim.

18 yaşıma girmeme 3 ay var. O yüzden sahte kimlik.

Kimliği nereden buldun diye soruyorsanız. Devletten yardım almak için başvuru yapmıştım. Fakat bu yardım için 18 yaşından büyük olmam gerekiyordu. Bu yüzden sahte bir kimlik çıkartmıştım. Şansa bak, tam da bugüne lazım oldu!

Barın köşesinde bir sızmış Minho görmeyi tahmin ediyordum. Tam ben ararken sızmış olmalıydı.

Dürttüm. Biraz nerede olduğunu sorguladı.

"Seungmin?"

"Geldim Minho. Hadi gidelim. Dışarıda taksi var."

Kolunu çekiştirip en azından hareket etmesi için zorluyordum. Ama o çabalamıyordu bile.

"Minho kalk çabuk!"

"Seungmin!"

Ellerini yanaklarıma koyup göz teması kurmamızı sağladı. Gözlerini hızla kapadı ve.

Sert ama küçük bir öpücük verdi.


şahsen en beğendiğim bölüm oldu bu madafaka ficte

benim ficler max 25 bölüm gençler o yüzden 4-5 bölüm sonra final gelebilir hazırlıklı olun




freak for yourself - 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin