Sabah kalkıp. Kahvaltımı yaptım. Biraz ormanda kurt halimle koşu yaptım. Hava almak çok iyi gelmişti.
Kanepeye kendimi atıp. Düşünmeye başladım. Lucas babamınsa söylediği gibi bu sadece beni ilgilendirmez bütün sürüyü ilgilendirir.
Eğer reddedersem bütün halkım zarar görebilirdi.
İstersem kabul etmem ailem bana destek çıkar ama söz konusu halkım bu yüzden kabul edecektim.
Bir çantaya kıyafetlerimi koyup. Kurt halime dönüştüm. Babamların evine gidince kıyafetlerimi giymem gerekirdi.
Hızlı bir şekilde ormanda koşmaya başladım. Koşarken Alvini gördüm. O da benim gibi koşuyordu.
Dikkatini çekmek için biraz hırladım.
Bana bakıp. Biraz yavaşladı."Nasılsın Alvin dalgın gözüküyorsun" dedim
"İyiyim ama şu vampir yüzünden dünden beri izlenme hissi var üstümde" Dedi
Korktuğu belli oluyordu.
"Hey ailemin evine gidiyorum gelmek istermisin" dedim belki biraz kafası dağılırdı."Olur sen ne düşünüyorsun Honour " Dedi.
İlk anlayamadım ama sonra şu vampir hakkında sorduğunu anladım.
"Doğrusu Alvin bende bilmiyorum ama kabul edicem mecburum" dedim
Bana üzgün bir şekilde bakıp. Koşmaya başladı. Bende koşmaya başladım. Onu anlayabiliyorum kim arkadaşının sevmediği biri ile evlenmesini isterdiki.
Eve gelip. Kıyafetlerimizi giydik. Babalarımın karşısındaki koltuğa oturdum. Lucas babam düşünceli bir şekilde bakıyordu. Dikkatlerini çekmek için hafiften öksürdüm. Sanarım başarabilmiştim.
Alex babam sıcak bir şekilde bana bakıp gülümsedi. Bende aynı şekilde karşılık verdim.
Lucas babamın sesiyle ona döndüm.
"Honour evlenmene gerek yok bir süre arkadaşımın sürüsüyle takılırsın. Daha sonra zaten vazgeçerler geri sürüye dönersin" dediBiraz düşünüp. Babamı reddettim. Çünkü ben o zaman kaçak olurdum. Daha kötü sonuçlara yol açardı.
Babama dönüp.
"Baba ben anlaşmayı kabul edip evlenicem" dedimAlex babam hemen söze atladı.
"Hayatim evlenmek zorunda değilsin" Dedi. Gözleri dolmuştu. Benim mutlu olamiycağımı biliyordu. Bende öyle düşünüyordum.Lucas babam onu kendine çekip sarıldı.
"Baba ben kararlıyım evlenicem o vampir bozuntusuyla" dedim
Bana kısa bir süre bakıp. Beni onayladılar.
Dönüşüp ormanda koşmaya başladım. Babam Drew ile bana bir buluşma ayarlayacağını söylemişti.
Onunla konuşup. Sadece sözde evli olduğumuzu belirticektim. Onunla evlenip mutlu bir aile olmayacağımızı kendiside biliyordur eminim ki
Koşmaya devam ederken sevimsiz kuzenimi ve sürüden bir kızı gördüm.
Kız sanki kaçmaya çalışıyordu. Ama salak kuzenim o kadar rahatıki bunu fark bile edemiyordu.
Kıza yardım etmeye karar verdim. Yoksa salak kuzenim kızı rahatsız etmeye devam edicekti.
"Hey Elenor bana yardım edermisin" Diye seslendim
Bana büyük bir minnetle bakıp.
"Tabi hemen geliyorum" Dedi.Kuzenime baktığımda bana sinirli bir şekilde bakıyordu. Bende ona sırıtarak karşılık verdim. Şerefsiz hiç sevmezdim.
Elenor yanıma gelince onunla yürümeye başladık.
Bana gülümseyip.
"Teşekkür ederim sen olmasan beni rahat bırakmazdı" Dedi"Rica ederim seni rahatsız ederse bana gelebilirsin" dedim
Bana gülümseyip. Yanımdan ayrıldı.
Bende evime doğru gitmeye başladım.
Evlenince napıcaktım hiç bilmiyordum. O kadar vampirin içinde nasıl yaşiycaktım.Belki bir süre sonra boşanırdık. Bu sayede kurtulurdum.
Evime girip. Kendim yatağıma attım.
Ama tam uykuya dalmadan yine başımda bir el hissetim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of The Dark (Boy×Boy)
FanfictionKurt adam ve vampirin arasındaki aşk Honour ×Drew Alvin× Robert