Uzun zamandır bölüm atamadım sürekli aklımda senaryo değişiyor.
Umarım beğenirsiniz bu bölümüİyi geceler 💖
Seksendört/ Kendime yalan söyledim
Bölümü bu şarkıyla dinleyebilirsiniz.Sabah başımdaki ağrıyla gözlerimi açtım. Dün olanların çok azını hatırlayabiliyordum. Özellikle o şerefsiz vampirin karşıma çıkmayıp dün beni kucaklamasını hatırlıyordum.
Yataktan kalkıp lavaboya girdim.
İşim bitince çıkıp üstümü değiştirdim.Aşağı indiğimde kahvaltımı hazırlayıp yemeğe başladım. Şuan drewi düşünemezdim. Öncelik karnımı doyurmaktı.
.
.
.
.
Kahvaltımı yapıp evi toplamaya başladım.Ev temizliği bitince şu vampir bozuntusunu aramaya başladım. Anlamıyordum neredeyse 1 haftadır ortada olmayıp. Neden dün ortaya çıkmıştı.
Biraz kafamı dağıtmak için kurta dönüşüp. Ormanda koşmaya başladım.
Drew
"Bak kanka bu önemli bir karar eminmisin bu yaptığından sonradan pişman olmanı istemem "
Neredeyse son yarım saattir Robert in konuşmasını dinliyordu.
(Robert, kızıl saçlı olan arkadaşı)"Yeter artık Robert ben kararımı verdim. Benim canım nasıl yandıysa onlarında canı yanmalı" dedim
"Senin korktuğun şey alvinin senden uzaklaşmak istemesi olursa benimle alakan olmadığını söylersin""Bak arkadaşım sorun alvin veya ben değilim sorun senin bu yaptığından sonra pişman olucak olman" Dedi
Pişman olup olmayacağım iler ki zamanlarda belli olucaktı.
Honour 'dan devam
Bir süre ormanda boş boş koşturmuştum. Hatta o kadar fazla koşmuştum ki artık çocuklar bile benim yanımda yarışmaya başlamışlardı.
"Çocuklar benim gitmem gerek ama sizinle koşmak güzeldi. Hadi sizde akşam olmadan evinize gidin" dedim
Bana gülümseyip. Başlarıyla beni oyaladılar. Sevimli çocuklardı.
Onlar evlerine giderken bende yürümeye başlamıştım. Kızgınlığımdan sonra sürekli Drewi düşünür olmuştum.
Onu bir an önce bulup şu evlilik olayını halletmeliydim.
Biraz daha koşup eve gitmeye karar verdim. Ona ulaşmazsam artık ailesinin yanına gidicektim.
Zaten sahte bir evlilik olucaktı neyi bu kadar uzatıyordu anlamıyordum.Evime girip üstümü değiştirdim. Akşam yemeği yapsam iyi olucaktı. Kurt halimde ne kadar et tüketsemde yine de insan halimle normal yemekler yemeliyim.
Yemeğimi yapıp masaya yerleştirdim. Tam masaya oturacakken kapı çalmıştı.
Kapıya bakmaya gittim büyük ihtimale alvin gelmişti.Kapıyı açtığımda vampir bozuntusuyla karşılaşmıştım. Harika yine bana salak salak bakıyordu. Kapıda beklemenin bir anlamı olmadığı için onu içeri davet ettim.
"İyi akşamlar kusura bakma gelemedim bir kaç gündür" Dedi
Ne kusuru canım 1 hafta ve özellikle o günden sonra resmen kaybolmuştu.
"Yok sorun değil bende yemek yiyecektim. Gel hadi mutfağa birlikte yiyelim." Dedim
Sırf misafir olarak geldiği için bu kadar kibardım. Masaya geçip birlikte yemeğe başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of The Dark (Boy×Boy)
FanfictionKurt adam ve vampirin arasındaki aşk Honour ×Drew Alvin× Robert