9.Bölüm

738 52 0
                                    

Sabah uyandığımda kendimi resmen Drewe yapışmış bir şekilde buldum. Onunda benden kalır yanı yoktu bana ahtapot gibi kollarını dolamıştı.

Kendimi geri çekmeye çalışmıştım
Ama maalesef başarılı olamamıştım.
En sonunda beklemeye başladım uykusunda çok huzurlu gözüküyordu.

Sonra bir anda gözlerini açmasıyla ödüm kopmuştu bana kırmızı gözleriyle bir av gibi bakıyordu. Kafasını benden çekip kendi kendine birşeyler mırıldandı kafasını iki yana salıyordu. En sonunda bana baktığında gözlerinin eski haline geldiğini görünce derin bir nefes vermiştim.

O da bana yandan bir gülüşle "Noldu tüy yumağı seni ham yaparım diye korktunmu" demişti.

Bende sinir olmuş bir şekilde koluna bir tane geçirmiştim.
"Sen kimsin be senden korkiyim" diye de tabi ki bağırmıştım.

Ama onun canı aciycağına benim acımıştı adamın kolu sanki et değilde demirden yapılmıştı.

Ona canımın acıdığını belli etmeden yanından kalkıp lavaboya gitmiştim.

Lavaboda işlerimi halledip. Ordan çıkınca mutfağa kahvaltı hazırlamaya gittim.

Kahvaltıyı masaya kurup Drewin gelmesini bekledim. O da gelince birlikte kahvaltı etmeye başladık.

Kahvaltımı ettikten sonra düğün günümüzü planlamıştık. Düğünden sonra kendi evimize geçicektik artık, bu evimi seviyordum ama drew sevmeyebilirdi. Bundan dolayı öğleden sonra ev bakmaya gidicektik. Drew ne kadar hızlı halledersek daha çabuk işimiz biter kafasındaydı.

En azından ben onun beni azıcıkta olsa severek evlendiğini düşünürdüm.
Ama bu acelesine bakılırsa sadece ailesinden kurtulmak için evlenmek istiyordu.

Bu düşüncelerimden dolayı kurdumda üzülmüştü aptal kurdum neden böyle üzülüyordu ki

Neyse kendimi silkeleyip. Kanepeye yerleştim madem öğleden sonra gidicektik bende film izlerdim. Ah ama önce bir üstümü değiştirsem daha iyi olucaktı.

Odama çıkıp dolabımdaki kıyafetlere bir göz attım. Bir siyah şort bir taneden tişört giydim. Kurt adam olduğum için o kadar çok üşüyen bir bünyem yoktu.

Merdivenleri sekerek inip yine koltuğa kuruldum. Kanepeye biraz fazla gürültü yaparak oturmuş olmalıyım ki Drewin bakışları direkt bana kaymıştı.

Ben ona çok takılmadan direkt bir film açmıştım. Onun bakışlarını hala üstümde hissedebiliyordum. Filmime odaklanmışken ne ara uyuya kaldım anlamamıştım. Uyandığımda başımı drewin dizinde görmeyi beklemiyordum. O da benim yarım bıraktığım filmi izliyordu. Ne kadar saat uyuduğumu bilmediğim için başımı saate çevirip baktığımda saatin iki olduğunu görmüştüm. Hemen bir anda kalkmıştım ama keşke hemen kalkmasaydım başım çok kötü dönmüştü.

"Üzgünüm drew uyuya kalmışım hadi hemen çıkalım" dedim

Beni bir baştan aşağı süzüp.
"Bu kıyafetlerle mi gidiceksin" demişti.

Bu nedemek oluyordu.
"Evet böyle gidicem benim için sorun çıkartmıyor. Hem ben hep böyle giyinirim" demiştim. Ben böyle söyleyince ağzının içinde bir şeyler geveleyip. Ayağa kalkmıştı.

"Tamam nasıl gidelim arabaylamı yoksa kendi hızımızı mi kullanalım"
Biraz düşünüp.
"Kendimiz gidelim hem ben kurda dönüşür senide yavaşlatmam" dedim

Başını sallayıp bahçeye çıkmıştı. Bende arkasından kapıyı kilitleyip çıktım.

"Hadi dönüşte gidelim. Dönüşünce beni takip et" Dedi

Başımı sallayıp. Kurt halime dönüştüm. Tabi Kurt halimde kontrol birazda olsa kurdumdada oluyordu.

Bu yüzden gidip Drewin bacaklarına kafasını sürtmüştü.

Drew de hiç bozuntuya vermeden başımı sevip önden koşmaya başlamıştı.

Bende hemen arkasından onun peşine takılmıştım.



Bir kaç dakikanın ardından bir evin önüne gelmiştik oldukça güzel görünüyordu.
Ev iki katlı gayet ferah bir evdi.
Drew bana bakıp.
"İstersen dönüş içeriye de bakalım" demişti.

Bende hemen geri dönüşmüştüm.
Benim dönüşmemle eve girip evi incelemiştik.

Doğrusu ben çok beğenmiştim. Kapı ve pencereler siyah geri kalan evse beyaz siyah şekilde döşenmiş benim çok hoşuma gitmişti.

Drew benim yüzümdeki gülümsemeyi görmüş olmalı ki
"Eğer beğendiysen bu ev bence çok iyi olur" Dedi

Bende hevesli bir şekilde kafamı sallamıştım. Resmen eve aşık olmuştum.

Ev işini de halletikten sonra evime geri dönmüştüm. Drewle yolun ortasında ayrılmıştık. O da kendi evine gitmesi gerektiğini söylemişti.


Eve girip. Kurt formunda kendimi yatağa atmıştım. Nedense kurtum o evde bahçede koşturan çocuklar hayal ediyordu. Benim salak kurdum herşeyi o kadar basit zannediyordu ki sanki evlenince biz birbirimize aşık olucaktık. Kurdum hala hayal kurarken ben uyumayı seçmiştim.

Love Of The Dark (Boy×Boy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin