5.Bölüm

1.2K 81 7
                                    

Sabah kalkıp kahvaltımı yaptım. Bugün nedense kendimi yorgun hissediyordum.

Böyle olunca insanın hiç iş yapası gelmiyor :)

Kıyafetlerimi giyip biraz dolaşmaya çıktım. Bugün şu vampir bozuntusuyla buluşucaktık.

Babam öğle yemeğine ayarlamıştı buluşmayı. Umarım öğle yemeğimi mahvetmezdi. Yemek yemeği gerçekten çok seviyorum.

Biraz alvinin yanına uğrayıp. Konuşsam çok iyi olurdu. Moralim yerine gelirdi belki.

Biraz daha hızlı koşmaya başladım.
Alvinin evi de benim evim gibi 2 katlıydı.

Evine gelip insan halime dönüştüm. Kapıyı çalıp. Alvinin kapıyı açmasını bekledim. Onunla küçükken ormanda koşmak çok eğlenceli olurdu.

Kapıyı uykulu bir şekilde açan alvine baktım. Anlaşılan biri gece uyumamıştı.

"Günaydın canım arkadaşım "diyip gülümsedim.

Bana hiç takmadan geri içeri girip kendini koltuğa attı. Bende yanına gidip. Tekli koltuğa oturdum.

Hala uyumaya devam ediyordu. Bende hiç uyandırmadan kahvaltı hazırlamaya karar verdim. Kendim yapmıştım ama anlaşılan alvinin onu hazırliycak gücü yoktu.

Mutfağa geçip. Masayı hazırlamaya başladım. En son içecekleride koyup.
Alvini uyandırmaya gittim. Hala aynı bozisyonda yüz üstü yatıyordu doğrusu anlamıyordum öyle yatıp nasıl nefes alıyordu.

Kolunu dürtüp."Alvin uyan kahvaltı hazır" dedim
Hiç hayat belirtisi göstermeyince bende  omzundan hızlı bir şekilde sallamaya başladım.
"Alvin uyannnn" dedim

En sonunda dayanamayıp uyandı.
Bana bakıp resmen yüzüme oflayıp ayağa kalkıp gitti.

Birlikte kahvaltıya oturduk.
"Nasılsın" dedim
"İyiyim sabah uykum olunca sinirleniyorum o yüzden Üzgünüm "

"Sorun değil" diyip gülümsedim.

Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra ben buluşma yerine gittim. Şık bir restauranta yer ayırtmıştı. Sanırım zengindi. Ama bir zahmet olsun yani o kadar sürü liderinin oğlu.

Bir 5 dk falan sonra onu kapıdan içeri girerken gördüm. Doğrusu saçları çok güzeldi.
Çok baktığımı düşünüp kafamı masaya çevirdim.

Sandalye çekilme sesiyle ona baktım. Bana ciddi bir şekilde bakıp.
"Merhaba " Dedi Bende ona
"Merhaba" dedim

"Beni beklemek yerine sipariş verseydin keşke"

"Yok beklerim "

Drew siparişleri verip. Bana baktı.
"Doğrusu lafı uzatmak istemem seninle anlaşmalı olarak evlenicez tüy yumağı"dedi

Bir dakika ne tüy yumağımı
"Sen! Bir kere benim bir adım var. Bana öyle seslenenezsin" dedim çok sinir olmuştum.

Bana bakıp sırıtıp.
"Pekala tüy yumağı" Dedi

Allahım sen bana sabır ver

"Herneyse zaten anlaşmalı evlenicez o yüzden sadece toplu alanlarda evli gibi yapsak yeter" dedim

Bana bakıp. Tamam anlamında kafasını salladı.

"O zaman haftaya düğün yapıcaz haberin olsun tüy yumağı" Dedi

Bende sinirimden sırıtıp.
"Tamam vampir bozuntusu" dedim

"Ben zaten yemiştim sana afiyet olsun vampir bozuntusu ben gidiyorum" diyip. Restaurantan çıktım.

Eminim arkamdan pis pis sırıtıyordu.
Kurt halime dönüşüp. Ailemin evine geldim.

Elimdeki anahtarla kapıyı çalmadan açınca salonda öpüşen babalarımı gördüm. Hemen Arkamı döndüm.

"Ya baba ne yapıyorsunuz salonda" dedim

Lucas babam "Asıl" sen ne yapıyorsun burası bizim evimiz değil mi"

Alex babamabaktığımda yüzünün kızardığını gördüm.

Neyse konuya girsem iyi olur.
"Babalarım ben haftaya evleniyorum"












Doğrusu "tüy yumağı" konusunda pek emin değilim belki ilerleyen bölümlerde değiştiririm.

Love Of The Dark (Boy×Boy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin