-Felix, vreau să-ți propun ceva. Ce zici de o escapadă pe plajă?
-Pe plajă? Sună minunat! Ador sunetul valurilor și să alerg pe nisip.
Primăvara înflorea în jurul lor,admirând valurile mării care se izbeau de țărm și ascultând sunetul liniștitor al apei.Hyunjin a scos din rucsac blocnotesul și creioanele de desen și a început să observe atent valurile mării care se formau și se spărgeau. În mintea lui, vedea mai mult decât apă în mișcare vedea frumusețea și forța naturii.
Felix a privit curios ce făcea Hyunjin și l-a întrebat:
-Ce desenezi acolo, Hyunjin?Hyunjin a zâmbit și i-a răspuns:
-Desenez valurile mării. Încerc să surprind mișcarea și energia lor în desenul meu.Felix a privit cu admirație la desenul lui Hyunjin, observând cum fiecare linie și umbra încerca să reproducă aspectul real al valurilor.
-E incredibil cum reușești să captezi atât de bine esența valurilor. Pare că prind viață pe hârtie.
Hyunjin a privit desenul său finalizat al valurilor mării și a zâmbit mulțumit. Apoi și-a întors atenția către Felix și l-a provocat cu un zâmbet jucăuș:
-Felix, hai să ne bucurăm de ziua asta minunată și să ne jucăm în nisipul de pe mal. Vreau să recreăm acele scene din filme în care oamenii se distrează și construiesc castele de nisip sau se alergă unul pe altul.
Felix a privit surprins propunerea lui Hyunjin, dar apoi a zâmbit încântat la gândul de a se juca pe mal.
-Sigur, sună distractiv! Să construim castele de nisip și să ne alergăm unul pe altul pe malul mării. Pare un plan minunat!
Au început să își scoată pantofii și să își golească buzunarele de obiectele de valoare, gata să se dea în voia momentului.Cu picioarele în nisipul fin și cald, cei doi prieteni s-au amuzat să-și construiască castele de nisip. Felix și-a lăsat imaginația să zburde și a creat o fortăreață impresionantă, în timp ce Hyunjin a creat un castel cu forme mai organice și detalii subtile.
După ce au terminat de construit castelele, au început să se alerge unul pe altul pe malul mării, râzând și strigând de bucurie. Își aruncau nisip în joacă, încercând să se "atace" reciproc într-o luptă amicală cu nisip.Felix și Hyunjin s-au scufundat în atmosfera ludică și s-au bucurat de fiecare moment petrecut împreună. Fiecare pas în nisip și fiecare râs au adus un zâmbet pe chipurile lor.
După ce s-au obosit de alergat și s-au bucurat din plin de joacă, cei doi prieteni s-au așezat pe mal, privind apusul de soare.
Culoarea cerului și reflexiile apei au creat un tablou uimitor.
CITEȘTI
Cântecul inimii sfâșiate|-𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱|
Lãng mạn--------❤︎-------- O poveste de dragoste dintre Hyunjin si Felix. O simplă întâlnire întâmplătoare într-un parc a fost începutul unui viitor minunat pentru Hyunjin și Felix. --------❤︎--------