Hyunjin nu-si dadea seama ce citea,și-a pus mâna tremurândă pe gură, încercând să-și controleze emoțiile. I se părea că timpul se oprește în loc, iar gândurile i se încurcau în minte.Fără să mai stea pe gânduri, Hyunjin și-a luat geaca și cheile de la mașină și a pornit în grabă către spital. Inima îi bătea puternic în piept, iar gândurile i se împleteau într-o panoplie de temeri și speranțe.
Cu sufletul în gât, Hyunjin a înfruntat traficul intens al orașului în încercarea disperată de a ajunge la spital. Imaginile din mintea lui se succedau rapid, amintindu-și de momentele petrecute alături de Felix, își amintea zâmbetul lui cald, ochii lui plini de determinare și vocea sa încurajatoare.
După o călătorie care i s-a părut o veșnicie, Hyunjin a ajuns în sfârșit la spital. S-a îndreptat spre secția de terapie intensivă, unde Lee Felix era internat
-Buna ziua,puteti sa-mi spuneti unde se afla pacientul Lee Felix?
-Ce relatie aveti cu pacientul?
-....Prieteni din copilarie...
Hyunjin sa simtit oarecum vinovat,relatia lor anterioara si inventarea unei povesti false, se simtea ca la tradat pe Felix
-Domnul Lee se află in cabinetul 10, etajul 2
Inima îi bătea tot mai tare în piept pe măsură ce se apropia de camera lui. Își imagină cum ar putea arăta, conectat la mașinile care îl susțineau în viață.Când a intrat în camera, Hyunjin a văzut-o pe mama lui Felix așezată lângă patul lui, cu ochii roșii și umflați de plâns. A simțit o durere profundă în suflet, dar și o dorință puternică de a o consola și de a o încuraja să nu renunțe la speranță.Dand sa se apropie de ea,mama lui Felix se ridicase
-Tu esti ala care a plecat si la lasat singur pe fiul meu?
-Despre ce vorbi....
-Cum adica despre ce vorbesc,ai plecat departe lasandu-l pe Felix sa planga saptamani intregiHyunjin a simțit cum durerea îl învăluie, realizând că despărțirea lor a afectat profund și familia lui Felix. Cu inima grea, a început să-și ceară scuze în mod sincer:
-Îmi pare atât de rău pentru tot ceea ce s-a întâmplat, doamnă. Într-adevăr, am plecat și l-am lăsat pe Felix în urmă, iar acum îmi dau seama cât de mult l-am rănit prin asta. Îmi pare profund regretabil și îmi asum în întregime responsabilitatea pentru durerea prin care a trecut.
Mama lui Lee Felix l-a privit cu un amestec de tristețe și furie în ochi, dar a putut vedea că Hyunjin își recunoaște greșelile și își dorea să repare ce se putea repara.
-Hyunjin, nu înțelegi cât de mult a suferit Felix în absența ta. Nu cred că pot uita ușor acest lucru.
Cu o voce plină de emoție și convingere, Hyunjin a continuat să vorbească:
-Îmi pare atât de rău că nu am fost alături de el în momentele grele. Nu pot să schimb trecutul, dar vreau să fac tot ce îmi stă în putință acum. Vreau să-l sprijin pe Felix, să-i fiu alături în timpul recuperării și să-l susțin în lupta lui. Vreau să-mi cer iertare și să încerc să recâștig încrederea lui.
-Nu vei mai avea nici o sansa,Felix a trecut peste asta si acum are o viata fericita ca director la un spital mare.Hyunjin a simțit cum inima îi tresaltă în piept la auzul veștii că Lee Felix a trecut peste despărțire.
Cu o combinație de tristețe și mândrie, Hyunjin a răspuns cu sinceritate:
-Sunt fericit să aud că Felix și-a găsit fericirea și succesul în cariera medicală. Chiar dacă nu mai am șansa de a-i fi alături, mă bucur să știu că este bine și că și-a depășit momentele grele. Îi doresc numai bine în viața lui și îmi voi purta în inimă amintirea timpurilor frumoase petrecute împreună.
Cu toate acestea, în ciuda faptului că Felix părea să fi trecut peste relația lor și să-și fi găsit fericirea, o parte din Hyunjin simțea încă o dorință puternică de a se împăca cu el si de a-și cere iertare. Era conștient că ar putea fi un moment delicat, dar nu putea lăsa ocazia să treacă.
-Chiar dacă Felix și-a găsit fericirea într-o altă direcție, aș dori să încerc să-mi cer iertare pentru greșelile mele. Înțeleg că poate ar fi dificil pentru el să primească asta acum, dar simt că este important să încerc să restabilesc o conexiune corectă între noi. Aș dori să îi exprim sinceritatea și regretele mele.
Mama lui Lee Felix a observat sinceritatea din ochii lui Hyunjin și a simțit cum durerea și furia se amestecă cu dorința de a repara relația.
-Felix are nevoie de susținere în aceste momente dificile. Sper că ceea ce spui este adevărat
Mama lui Lee Felix a plecat din cabinet cu o privire plină de îndoieli, dar și de speranță. Hyunjin a înțeles că avea mult de recuperat în ceea ce privește încrederea lui Felix, dar nu voia să renunțe.
Felix zăcea în patul de spital, conectat la numeroase monitoare și aparate medicale.Iar un ghips alb și imobilizator îi înconjura piciorul drept. În locul în care odinioară ar fi fost un picior agil și puternic, acum era înlocuit de o bandajare fermă, care îl menținea într-o poziție fixă. Chipul său era palid, iar respirația îi era susținută de un ventilator. Părul său blond cădea ușor pe perna alba de sub cap. În ciuda stării sale fragile, trăsăturile feței încă păstrau o notă de frumusețe și inocență.Felix părea fragil și neajutorat, cu membrele sale învelite în pansamente, avea o expresie calmă pe față, aproape încremenită, care nu dezvăluia nimic din lupta interioară pe care o ducea. Linia fină a buzelor sale sugera tăcere.Pentru Hyunjin, privindu-l pe Felix în această stare vulnerabilă, emoțiile se împleteau într-o combinație de tristețe și admirație. Văzându-l acolo, luptându-și propriile bătălii nevăzute, își dădea seama că Felix era mult mai puternic decât aparențele îi arătau. În adâncul inimii sale, Hyunjin simțea o dorință puternică de a-l ajuta pe Felix să se ridice din nou și de a-l vedea zâmbind, învingând toate obstacolele care i-au stat în cale.În ciuda absenței sale fizice, Felix emana o aură puternică, cea a unui luptător și a unui spirit curajos.
CITEȘTI
Cântecul inimii sfâșiate|-𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱|
عاطفية--------❤︎-------- O poveste de dragoste dintre Hyunjin si Felix. O simplă întâlnire întâmplătoare într-un parc a fost începutul unui viitor minunat pentru Hyunjin și Felix. --------❤︎--------