Hyunjin facea orice,statea noptile nedormite langa Felix asteptandu-l sa se trezeasca,Hyunjin se împărtășea cu el despre tot ceea ce se întâmplase în absența sa. Îi povestea despre remușcările și schimbările pe care le suferise, despre eforturile de a se schimba și de a deveni o persoană mai bună.
În ciuda răspunsurilor absente și a privirii goale a lui Felix, Hyunjin nu renunța. El își exprima emoțiile în fața lui, purtându-și inima pe limbă în speranța că acele cuvinte ar putea ajunge la Felix.
Hyunjin îi vorbea lui Felix despre amintirile frumoase pe care le petrecuse împreună,
-Felix, îți amintești de prima dată când ne-am întâlnit? În timp ce alergai , ai reușit să îmi versi cafeaua pe mine. A fost atât de amuzant și jenant in acelas timp.
Felix: .....
Hyunjin: (continuând să vorbească cu emoție)
-Apoi, parcă ne-am simțit atât de în largul nostru în acel parc frumos. Ți-am desenat portretul,fiecare linie a feței tale, fiecare detaliu care mă fascina la tine.
Felix: ...
Hyunjin: (zâmbind)
-Și, desigur, plaja! Îți aduci aminte cum ne alergam unul după altul pe nisip, râzând în hohote și făcând castele din nisip? Și apoi am făcut acea fotografie, sub cerul senin, cu zâmbetele noastre.Erau clipe de pură fericire, Felix.
Felix: ...
-Și am sărbătorit atâtea nopți frumoase sub luna plină. Îmi aduc aminte de primul sărut, sub acel cer luminat de stele. Mă cuprinde o căldură dulce în suflet când îmi amintesc de acel moment magic.
Felix: ...
-Și am petrecut atâtea momente amuzante în bucătărie, jucându-ne cu mâncarea și făcând o mizerie totală. Râdeam împreună și uitam de toate grijile. Îți lipsește acea perioadă, Felix?
Felix: ...
-Felix, cum ar putea să treacă neobservată acea zi în care am fost la parcul de distracții? Îți amintești când am urcat pe acel roller coaster incredibil de înalt? A fost atât de palpitant și de înfricoșător în același timp.Apoi am mers să ne călărim pe cai, și tu ai avut acea privire plină de bucurie și liberătate pe chipul tău,zâmbeai și râdeai ,eu mă simțeam atât de fericit că pot împărtăși această experiență cu tine.
Hyunjin: (privindu-l cu speranță)
-Felix, toate aceste amintiri minunate, toate acele clipe de fericire pe care le-am trăit împreună... Vreau să le putem relua și să creăm și mai multe amintiri frumoase. Te rog, încearcă să-mi răspunzi, Felix. Ești acolo?Un deget al lui Felix s-a mișcat ușor. Hyunjin a simțit o explozie de emoții și a început să plângă de bucurie.
-Felix, mă auzi? Ești treaz?
CITEȘTI
Cântecul inimii sfâșiate|-𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱|
Любовные романы--------❤︎-------- O poveste de dragoste dintre Hyunjin si Felix. O simplă întâlnire întâmplătoare într-un parc a fost începutul unui viitor minunat pentru Hyunjin și Felix. --------❤︎--------