♡ Reconstruind Povestea Noastră♡
_____________________________________
După trei luni de recuperare intensivă și îndelungată în spital, Felix primește vestea pe care o aștepta cu nerăbdare: va fi externat și va putea merge acasă. Simțindu-se puternic și încrezător în piciorul său recuperat, Felix își adună lucrurile cu emoție și iese pe ușa spitalului. Hyunjin zâmbindu-i încurajator și încântat pentru progresul pe care l-a făcut. Felix simte că este un moment de încheiere a unei etape și începutul unei altele.Când Felix se apropie de Hyunjin, îl strânge cu putere în brațe și îi mulțumește din toată inima pentru sprijinul său constant. Hyunjin îi răspunde la îmbrățișare cu aceeași căldură și îl asigură că vor rămâne mereu impreuna.Cei doi se uită unul la celălalt cu ochii plini de emoție și entuziasm pentru ceea ce le rezervă viitorul.Timpul a trecut și relația dintre Hyunjin și Felix a evoluat într-un cuplu puternic și solid. În fiecare zi, se bucurau de prezența și compania celuilalt, creând amintiri frumoase și construind împreună un viitor luminos.Hyunjin și Felix trăiau ca un cuplu normal,ieseau la film într-o seară ploioasă sau într-un weekend relaxant,excursii și călătorii romantice,cuplul călătorea împreună în locuri noi și minunate, admirând peisaje spectaculoase sau relaxându-se pe plajă. Fiecare călătorie era o oportunitate de a-și lărgi orizonturile și de a crea amintiri prețioase.Se sprijineau unul pe celălalt în aventurile lor și se deschideau către noi experiențe, consolidând astfel conexiunea lor emoțională.
Felix și Hyunjin se aflau într-o călătorie romantică într-un oraș pitoresc, înconjurat de peisaje fermecătoare. Soarele strălucește pe cerul senin, iar ei se plimbau de mână pe străzile pietruite.Felix: (privind în jur, cu zâmbetul pe buze)
-Hyunjin, acest loc este absolut uimitor. Nu-mi vine să cred că suntem aici împreună, explorând aceste minunății.Hyunjin: (strângându-i mâna mai strâns)
-Da, este cu adevărat special. Dar știi ce este și mai special? Faptul că suntem aici împreună, creând amintiri de neuitat.
Felix: (privindu-l pe Hyunjin cu ochii plini de dragoste)
-Ești cel mai frumos dar pe care l-am primit în viața mea.Hyunjin, te iubesc.
Hyunjin: (zâmbind și îmbrățișându-l pe Felix)
-Felix, dragostea mea pentru tine crește în fiecare zi. Ești o sursă de inspirație pentru mine și mă bucur că suntem aici, împreună, în această călătorie. Nu aș putea fi mai fericit.
___________________________________________
Cei doi se privesc în ochi, într-o tăcere plină de iubire și recunoștință. Nu mai este nevoie de cuvinte, gesturile lor și privirile intense spun totul. Își continuă călătoria, strângându-se unul pe celălalt cu dragoste și încredere, știind că vor avea multe alte aventuri și momente speciale în viitorul lor împreună.
___________________________________________
CITEȘTI
Cântecul inimii sfâșiate|-𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱|
Romance--------❤︎-------- O poveste de dragoste dintre Hyunjin si Felix. O simplă întâlnire întâmplătoare într-un parc a fost începutul unui viitor minunat pentru Hyunjin și Felix. --------❤︎--------