Capitolul 22:Amețeala întunericului

50 11 4
                                    

Bucurându-se de un moment de liniște, Hyunjin a ieșit din cabinetul lui Felix pentru a-și recapăta puțin echilibrul emoțional. În timp ce se plimba prin holurile spitalului, cu ochii încă umediți de lacrimi, a simțit o mână pe umărul său. S-a întors și a văzut un medic cu privirea preocupată.

-Scuzați-mă, sunteți Hyunjin?, l-a întrebat medicul cu un ton blând.

-Da, eu sunt Hyunjin, a răspuns acesta, privindu-l curios pe medic.Cum ați știut?

-Am fost informat despre incidentul care s-a petrecut cu Lee Felix, a explicat medicul. Am fost chemat de urgență în momentul în care ați sunat. Aș dori să vă ofer câteva lămuriri cu privire la ceea ce s-a întâmplat.
Hyunjin a înghițit în sec și a lăsat medicul să continue.

-În primul rând, trebuie să știți că Felix a suferit un episod de aritmie cardiacă gravă, numită fibrilație ventriculară, a continuat medicul. Aceasta este o afecțiune în care inima își pierde ritmul normal de contracție și începe să vibreze în mod neregulat. Fibrilația ventriculară poate duce la oprirea cardiacă și chiar la deces, dacă nu este tratată rapid.

Hyunjin a absorbit fiecare cuvânt cu atenție, realizând cât de aproape a fost Felix de a-și pierde viața.

-Defibrilatorul pe care l-am utilizat este un dispozitiv medical esențial în astfel de situații, a continuat medicul. Funcționează prin aplicarea unor șocuri electrice controlate asupra inimii, cu scopul de a restaura ritmul cardiac normal. Aceste șocuri pot declanșa o contracție puternică a mușchiului cardiac și pot reseta sistemul electric al inimii, permițându-i să revină la un ritm regulat.

Hyunjin și-a strâns mâinile nervos, imaginându-și impactul șocurilor electrice asupra inimii lui Felix.

-Este important să înțelegeți că această afecțiune poate avea diverse cauze, cum ar fi tulburările electrolitice, tulburările de conducere a impulsurilor electrice în inimă sau probleme structurale ale inimii în sine, a continuat medicul. În cazul lui Felix, vom efectua o serie de investigații suplimentare pentru a determina cauza exactă și pentru a planifica un tratament adecvat în viitor.

Hyunjin a privit medicul cu ochii plini de speranță.
-Ce pot face eu pentru Felix? Cum pot ajuta?
-Ceea ce poți face acum pentru Felix este să fii alături de el și să-i oferi sprijinul tău necondiționat, a răspuns medicul cu o privire încurajatoare.

Cântecul inimii sfâșiate|-𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum