Felix se îndreapta în grabă spre camera sa din spital, lăsându-l pe Hyunjin în urmă, încercând să proceseze tot ceea ce s-a întâmplat. Intrând în camera sa, se așează pe marginea patului, încercând să își adune gândurile.
Cu imaginea sărutului încă proaspătă în minte, Felix se simte copleșit de o gamă largă de emoții. Furia și dezamăgirea sunt preponderente, dar se strecoară și întrebări despre intențiile lui Hyunjin și despre ceea ce acel sărut ar putea semnifica.
Zilele care urmează, Hyunjin încearcă să se apropie de Felix, să inițieze conversații cu el, Felix îl evită și încearcă să-l ignore în fiecare moment.
Hyunjin își dă seama că acel sărut a complicat și mai mult lucrurile între ei.
Într-o zi, Hyunjin îl găsește pe Felix stând singur pe un banchet din curtea spitalului. Se apropie încet, fără să-i perturbe gândurile.
-Felix, pot să stau lângă tine o clipă?
Felix îl privește pe Hyunjin cu o privire rece, dar nu spune nimic.
Hyunjin: (încercând să deschidă o conversație)
-Felix, am auzit că de-a lungul anilor, noul tău hobby a devenit dansul.
-De unde stii?
-M-am întâlnit cu prietenii tăi în spital în timp ce mă apropiam de camera ta.
-Da, e adevărat că am dezvoltat o pasiune pentru dans în ultimii ani. A fost un mod de a-mi pierde timpul și de a mă distrage de la tot ce se întâmplă în jurul meu.Nu înțeleg de ce te interesează.
-Sunt doar bucuros pentru tine!
Chiar mă surprinde faptul că ai dezvoltat o activitate care sa te tina ocupat.
-Da, poate te surprinde, dar oamenii se schimbă. Nu mai sunt același om pe care îl știai acum câțiva ani. Dansul a devenit o modalitate de a-mi pierde timpul,nu trebuie să cauți semnificații ascunse sau explicații profunde. Nu am chef să discut despre asta,doar pleaca vreau sa stau singur aici,nu ma mai urmari peste tot.
Hyunjin: (încercând să rămână calm)
-Felix, înțeleg că vrei să stai singur acum. Dar îmi pasă de tine și de ceea ce se întâmplă în viața ta. Nu te urmăresc intenționat, doar încerc să fiu prezent în momentele tale dificile. Dacă ai nevoie de timp și spațiu pentru tine, o să te las singur acum.
CITEȘTI
Cântecul inimii sfâșiate|-𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱|
Romance--------❤︎-------- O poveste de dragoste dintre Hyunjin si Felix. O simplă întâlnire întâmplătoare într-un parc a fost începutul unui viitor minunat pentru Hyunjin și Felix. --------❤︎--------