Capitolul 9:Călătoria inimilor curajoase

76 13 1
                                    

Felix simțea cum inima îi batea tot mai tare de fiecare dată când se afla în prezența lui Hyunjin. Acele emoții intense și confuze îl copleșeau, iar acum își dorea să le înțeleagă și să le depășească. El nu voia să-și compromită prietenia cu Hyunjin prin dezvăluirea acestor sentimente.
Astfel, Felix a hotărât că trebuie să-și găsească o cale de a uita de aceste emoții și să își păstreze relația cu Hyunjin doar la nivel de prietenie.
În timp ce Felix încerca să-și depășească sentimentele pentru Hyunjin și să-și păstreze relația doar la nivel de prietenie, o descoperire neașteptată a adăugat un alt nivel de complexitate în poveste. Hyunjin a început să manifeste semne că ar fi dezvoltat sentimente romantice pentru Felix.

Pentru urmatoarea zii,destinatia lor a fost intr-un parc de distractie, Felix a observat schimbări subtile în comportamentul lui Hyunjin. Acesta devenise mai jucăuș și își arăta afecțiunea într-un mod mai intens. Gesturile lui mici, cum ar fi atingerea ușoară a mâinii lui Felix sau privirea lungă și adâncă în ochii lui, îi spuneau lui Felix că ceva se schimbase.În timp ce se plimbau prin parcul de distracții, Felix simțea că atmosfera era plină de tensiune și emoție.
-Hyunjin, de ce ești atât de energic astăzi? Parcă ești și mai jucăuș decât de obicei.
Hyunjin zâmbind și aruncându-i o privire adâncă
-Ah, nu știu... Simt că vreau ca azi sa ma distrez ca un copil
-Ești cu siguranță în formă astăzi.
În timp ce se plimbau prin parcul de distracții, Felix și Hyunjin s-au apropiat la un carusel colorat. Hyunjin s-a oprit în fața lui Felix cu un zâmbet larg.

-Hei, Felix, hai să ne dăm în carusel! Să vedem cine se poate simți mai copilăros dintre noi!
Felix a râs și a urcat pe un caluș de pe carusel. Hyunjin l-a urmat imediat și s-a așezat pe un cal învecinat. În timp ce caruselul începea să se învârtă, amândoi s-au prins de mânerele din fața lor și au început să râdă în hohote.
-Ești prea entuziasmat pentru asta, Hyunjin! Să vedem cine rezistă mai mult fără să se simtă amețit!
-Haha, pregătește-te să pierzi, Felix!

Când caruselul s-a oprit, amândoi au coborât râzând și cu părul în vânt. Au continuat să se bucure de toate atracțiile parcului de distracții, încercând să se depășească reciproc la fiecare joc pe care îl întâlneau.
În drumul lor spre ieșirea din parc, Felix și Hyunjin au observat o atracție nouă și interesantă: un roller coaster uriaș și înfricoșător.
-Hyunjin, uite roller coaster-ul acela! Arată incredibil de imens. Ce zici, ne aventurăm?
Hyunjin s-a uitat la Felix cu o privire plină de curiozitate și îndrăzneală.
-Ei, de ce nu? Să-i arătăm montagnei-ruse cine sunt adevărații campioni!
Cei doi și-au procurat bilete și s-au urcat cu emoție în primul vagon al roller coaster-ului. În timp ce călătoria începea, adrenalina le inundă corpurile și inimile băteau într-un ritm alert. Pe măsură ce se înălțau în vârf, emoțiile creșteau și mai mult.
-Hyunjin, ești sigur că vrei să facem asta? Arată mult mai înspăimântător de aici!

Hyunjin s-a uitat la Felix și și-a strâns mâna în semn de determinare.

-Dacă suntem împreună, putem înfrunta orice. Haide, să-i arătăm lumii că suntem invincibili!

În clipa următoare, vagonul a pornit într-o călătorie amețitoare și plină de viteză. Au trecut prin bucle, coborâri abrupte și viraje surprinzătoare, făcându-i pe amândoi să strige de amuzament și entuziasm. Privirile lor se întâlneau în timpul călătoriei, arătându-și sprijinul și încrederea unul în celălalt.

Pe măsură ce se încheia călătoria, Felix și Hyunjin au coborât cu zâmbete largi și părul în vânt. Adrenalina a fost înlocuită de o bucurie amuzantă și o satisfacție profundă.

-Hyunjin, a fost cel mai înspăimântător și cel mai distractiv lucru pe care l-am făcut vreodată! Ești nebun, dar am încredere în tine!
-Felix, suntem o echipă minunată! Am reușit să înfruntăm temerile împreună și să ne distrăm la maximum. Nimic nu ne poate opri!

Cântecul inimii sfâșiate|-𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum