6 Bölüm: "CESET"

73 41 2
                                    

6 Bölüm: "CESET"

Önümüzde ceset vardı.Ölü bir beden. Kate artık yaşamıyordu.

Geçen gün o psikopat bize bu haberi verdiğinden beri gözüme tek gram uyku girmemişti.Dediğinde göre iki günümüz vardı katili bulmak için.Eğer katili bulamazsak hepimiz ölecektik.Eğer katili bulursak, o zaman katil ekip arkadaşı ile birlikte öldürülücekti.Aynı zamanda Kate'in takım arkadaşı da öldürülecekti, çünkü arkadaşını koruyamamıştı.Bu tek seferde dört can demekti.Ayrıca bu böyle devam ederse iki günün içinde oyun bitecekti ve biz hepimiz tahtalı köyü boylayacaktık.

Anlayacağınız boktan bir durumun içindeydik!

Sıkıntılı bir nefes verdiğimde  gözlerim karşımdaki cesetin üzerinde gezindi.Boynuna kadar vücüdu kapalıydı, yüzü bembeyazdı.İki gündür morgdaydı ve biz iki günün sonunda cesaret edip onu görmeye gelmiştik.Aslında burada bulunma amacımız bir ipucu bulmaktı.Aksi taktirde göreceğimiz son yüz Kate'in ölü suratı olacaktı.

"İnanamıyorum, tertemiz.Resmen kusursuz bir cinayet," dedi Anna abartılı bir ses tonuyla.Rosa da onu onayladı.Anna ve Rosa tek yumurta ikiziydi.Bir-birlerimin tıpa- tıp aynısı oldukları gibi, duruşları, hatta bakışları bile aynıydı.Bir de Lily vardı.Babası koreliydi, annesi türktü.O yüzden çekik gözleri her ne kadar babasını andırsada, haraketleri bir türk kızından farksızdı.Dediğine göre bir kaç yıl Türkiyede yaşamıştı ve az çok türkçe konuşa biliyordu.

"Ne yapıcaz?" diye sordum ve ekledim."Aramızdan birisi katil, birisi katilin takım arkadaşı.Ve bir diğeri Kate'in takım arkadaşı, yani Jack," Türkçe konuşmuştum, tüm bu söylediklerimi sadece Elvis ve Lily anlarken Elvis yirmi farklı dil bildiği için söylediklerimi kısaca izah etmişti.

"Bu dört kişinin aynı anda ölümü demek," dedim, ardından Elvisin söylediklerimi tercüme etmesini bekledim.Sesi fazla akıcı ve fazla seksiydi.Yutkunarak boğazımı temizledim."Yani bazılarınız katilin bulunmasını istemiyor, ama şunu unutmayın, katil bulunsa bile burda hiç birimizin yaşama garantisi yok!" Her an her şey olabilirdi.Diken üzerindeydik resmen.Çaresizdik ve ölümün sesi kulaklarımızda çınlıyordu.

"Belkide katil benim grup arkadaşımdır, ya da benimdir, bunu bilemezsiniz," dedim ardından hafif bir öksürükle boğazımı temizledim."Anlatmak istediğim şey şu, hepimiz hayatı ciddi anlamda tehlikede.Birisi buradan kurtulmak istedi, bunun için Kate'i harcadı." Kate masumdu ve kesinlikle ölmesi gereken kişi o değildi.Aslında burdaki hiç kimse ölümü hak etmiyordu.Ölümü hak eden tek gerizekalı o yosun gözlü psikopattı!

"Elina çok haklı," dedi Elvis."Her birimizin canı tehlikede.Ne yapmalıyız, inanın bilmiyorum." Sesinin tonu umutsuzdu.

Bizim için artık bir umut yoktu.

....

Bölüm sonuu

Sonraki bölüm için teorileriniz?

Sizce katil kim?

💙

KATİLİ BULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin