iki✌

151 15 6
                                    

"Bunlar neden bu kadar pahalı ya? "

Seungmin kartların fiyatına bakarken bi yandan da hayiflaniyordu.

"Gel bu para ile pizza gömelim. Boşver tarot falan."

Felix'in dediği şey ile Seungmin bi an dusundu.

"Hayır ya. Alsin. Bi de bu yolu denesin."

Jisung'un da konuşması ile Seungmin'in kafası karismisti. Ya gerçekten boşuna ugrasiyorsa. Chan'ın ilgi alanına girmediginin farkindaydi. Neden cabalayasindi ki?

"Bence al Seung. İçinde kalmasın. Bunu da dene olmazsa artık bırak şu cocugu."

Yeonjun'a Felix hizlica karşı çıkmaya basladi.

"Abi mal mısınız ya. Birisi için bu kadar uğraşılır mi? Ayrıca işin sonunda ailen de var. "

"Felix sen de bi sus aminakoyim. Senin kadar negatifini ömrümde görmedim. "

"Ne diyorsun Yeonjun? "

Yeonjun ve Felix yine birbirlerine girerken Jisung onları sakinleştirmeye calisiyordu. Seungmin de onlarla uğraşmak istemediğine karar vererek elindeki kartları kasada ödeyerek hızlıca mağazadan cikti.

Duvarın dibine yaslanmış sigarasını içen Jeongin'i gördüğünde gulumseyerek yanına ilerledi.

Jeongin de o gelir gelmez sigarasını söndürerek yandaki çöp kutusuna atmisti. Ellerini cebine soktuğunda Seungmin onun aslında çekici ve ideal birisi olduğunu dusundu. Chan yerine ona yapsaydı tüm bunları heralde düğün tarihi planlıyor olurlardi.

"Hallettiniz mi? "

Seungmin elindeki kartları sallayarak daha çok jeongin'in dibine girdi.

"Hepinize büyü yapacagim. I'm comeback, bitch"

Jeongin gülmüş ve kolunu onun omzuna atmisti.

"Aynen guzelim."

"Diğerleri nerde? "

Seungmin iç cekti.

"Birbirlerini yiyorlar. Gelirler simdi."

Dediği gibi de olmuş çok geçmeden üçlü gülüşerek mağazadan cikmisti.

"Kafeye gidelim mi? "

Felix'in teklifini hepsi onaylamış ve her zaman gittikleri yere gitmislerdi.

Siparişlerini verdiklerinde masadaki herkes farklı bir şey ile ugrasiyordu.

Jeongin ve Jisung bi konu üzerine tartisiyor; Felix, Yeonjun'a yeni öğrendiği dedikoduları anlatiyordu. Seungmin ise kartları inceliyor unuttuklarinin anlamına bakarak kendi kendine yorumlamaya calisiyordu.

"Selam Jeongin. "

Masalarında dikilen kişi ile hepsi anında ilgilendikleri işi bırakarak gözlerini ona dikmisti. Jeongin hiç memnun değildi.

"Selam Hyunjin. Ne arıyorsun buralarda? "

Jeongin ve Hyunjin havadan sudan konuşurken Seungmin heyecanla gözlerini kafede gezdirdi.

Yok Muydu Vaktin Bana?|| Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin