yedi 🖐+✌

109 12 21
                                    

Okuyorsanız belli eder misiniz aşklar♡

_______________

"Ay yeter be! Hyunjin de hyunjin başım şişti. "

Test kitabını kapatarak elimdeki fosforlu kalemi Yeonjun'a fırlatmistim.

"Sen ne anlarsın aşık olmaktan ki? "

Yeonjun nihayet sakinleserek yanımdaki yerine oturmuştu.

Öğle arasindaydik. Jeongin ve Jisung, Jisung'un crushinin yanına gitmişlerdi. Biz de felix yeonjun ben ders çalışmaya çalışıyorduk.

Çalışıyorduk çünkü Yeonjun sürekli Hyunjin'den bahsediyordu. Net olarak söylemese de sanırım konusuyorlardı.

"Chan hala yazmadı mı? "

"Tch. Onların okulda telefon yasakmış. Telefonları topluyorlarmış. "

"Ve sen de buna inandın? "

Felix'in alaycı bi şekilde söylediği şey ile ağrımaya başlayan başımı ovusturdum.

"Neden yalan söylesin Felix? "

"Ne bileyim Hyunjin story paylaşıyor. Aynı okulda değiller mi? "

"Hyunjin ile takiplesiyor musun? "

Yeonjun'un anı sorusu ile masada kısa süreli bir sessizlik oluşmuştu. Felix ısrarla gözlerini kaçırıyor bizden birisiyle göz göze gelmemeye çalışıyordu.

"Yani. Sonuçta çocukluk arkadaşım. Sizde takiplesiyorsunuz? "

Yeonjun gözlerini devirmişti.

"Herneyse. Bu jisunglar nerede? "

Yeonjun ve Felix'in büyük bir kavgaya tutusacagini anladığımda konuyu değiştirmeye çalışmıştım.

İkisi de bilmiyorum anlamında omuzlarını silkmis ve onlar da kavga etmemek için önlerindeki kitaba dönmüşlerdi.

Ben de aynısını yapmak isterdim.

Jisung ve Jeongin hoplaya zıplaya gelmeseydi.

"Ay ay noldu! "

Jisung Yeonjun'u kolundan çekiştirerek kaldırmış ve yanıma oturmuştu.

"Bugun Minho sınıfımı sordu! "

"Ne! "

Üçümüz aynı tepkiyi verince kocaman gülümsedi.

"Gerçekten! "

"Sonra ne oldu? "

Felix hala inanamazca Jisung'a bakıyordu. Bu soru ile Jisung'un yüzü dusmus, Jeongin ise gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı.

"Başka siniftaysaniz neden sürekli buradasınız dedi. Ama en azından konuştu?"

Ortamda oluşan kısa sessizliği Felix'in kahkahası bolmustu.

"Bi an çocuk senle tanışmak istedi sandım! Diyorum nasıl baktı bizim salağa? "

"Ne? "

İlk tepkiyi veren her zamanki gibi Yeonjun olmuştu.

"Ne ne? Minho Jisung'a nasıl baksın. "

"Pardon? Bana niye bakmasın? "

Jisung'un gözleri dolmaya başlamıştı.

"Yani Minho'nun takildigi tipler belli ondan dedim bebeğim. Sana bakmazsa salaklık yapar zaten yoksa. "

Jisung omzuma yatarak kollarını belime sardı.

Yok Muydu Vaktin Bana?|| Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin