(Chan-Seungmin)
Chan:
Kusura bakma ya
Ben seninle bulusacagimi unutmuşum
Umarım çok beklemedin
(12.13)Seungmin:
Önemli değil
Arkadaşlarıma söz vermiştim zaten
O yüzden beklemedim
(08.05)"İşte boyle. "
Yeonjun telefonu öneme bıraktığında attığı mesaja kısaca bakmış ve onaylar anlamda başımı sallamıştım.
"Ya ben bu çocuktaki havaları anlamıyorum. Herkes kendini bir bok Chan iki bok sanıyor. "
Felix'in söylenmesi ile gülmeden edememiştim. Benden daha fazla sınırlenmıştı.
"Gulma zaten moralima bozuka"
"Ekilen Seung ama Felix daha çok sinirli. "
Jeongin'in söylemi ile hepimiz onu onaylamıştık.
"Çünkü seungmin sinirlenip üzülünce üzüldüm demiyor onun yerine ben içini boşaltıyorum işte! "
"Canım arkadaşım! "
Yanımda oturan Felix'e kollarımı açtığımda o da hemen bana sarılmıştı.
"Gerçekten üzülmedin mi? "
Yeonjun'un sorusu ile bi süre düşündüm.
"Üzülmedim ama hayal kırıklığına uğramış gibi hissettim. Ama o kadar ciddi değildi ya. "
"O zaman Chan erayı kapatıyoruz? "
Jeongin'in heyecanla söylediği şeye yüzümü burusturdum.
"Yoo ne münasebet. "
Felix hızla benden ayrılarak boş boş yüzüme baktı. Aslında şu an hepsi öyle bakıyordu.
"Akillanmazsin sen cidden bak aptal. "
"Katılıyorum."
"Ya ama en azından görüyor artık beni. Neden vazgeçeyim ki? Plana sadık kal. "
"Helal lan sana! Kendine aşık edip ortada bırak şu çocuğu. "
Yeonjun'un da beni desteklemesi ile birbirimize uzaktan beşlik cakmistik.
"Bu arada Jisung nerede? "
Felix'in sorusunu Jeongin cevaplamıştı.
"Sınıfta oyun oynuyordu. Haber verdik ama dinlemedi fark edince gelir. "
"Bi an önce gelse iyi olur hem kritiği kaçırdı hem öğle arasını. "
Zaten kısa süre sonra da denilen olmuş Jisung koşarak yanımıza gelmişti. Her şeyi kaçırdığı için de hepsini baştan anlatmak zorunda kalmıştık.
Çıkışta da Felix, Yeonjun ve ben carsıya cıktı almaya giderken Jisung ve Jeongin ders calisacaklarını söyleyerek evlerine gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yok Muydu Vaktin Bana?|| Chanmin
FanficSeungmin: Sanırım platonik takılmaya devam edeceğim Çünkü beklersem senden ask Sonunda pişman olacağım