"O kadar çok nefret ediyorum ki ondan! Öyle böyle değil. İçimde ona karşı gram olumlu duygu yok."
"Abartma Felix. "
Jeongin gözlerini devirerek konuştuğunda ben de onun bu hareketine gülmeden edememiştim. Felix iç çekerek başını omzuma yasladığında aramizda ki minik çaplı sevgi gösterisi olarak yaptıgımız şeyi yaptım. Yanağını patpatladım.
"Sanırım bu sene de sorumluluk sınavı beni bekliyor. "
Yeonjun da aynı Felix gibi fizik sınavından çıktığımızdan beri boş boş bakıyordu. Ve de sinirliydi.
"Bu sene herkesi sorumluluk sınavı bekliyor. Hocayı kağıtları okurken gördum, sorularda formül kullanmayan herkese çizgi atıp atıp geçiyordu. "
Jisung'un söylediği şey ile yeni sessizlesen masamiz yeniden alevlenmisti. Felix başını kaldırarak hararetle tekrar konuşmaya başlamıştı.
"Abi inanamıyorum adama ya! Ben 5 15i bile unuttum sınavda formüllerini nasıl hatırlayayım. Hepimiz kalalım da kurtulsun. "
"Şahsen ben yüksek bi not bekliyorum hehe. "
"Sus jisung. Sus. "
"Aslında o kadar zor... "
Sözümü kesen yeonjun olmuştu.
"Tamam anladık sınav zor değildi biz abarttık. Siz çalıştınız ama felixle ben gerizekalı olduğumuz için calistigimizdan bi bok anlamadık. Yapamadık. Oldu mu? "
Yeonjun ayağa kalktığında Felix'i kolundan tutarak kaldırmış ve sınıftan çıkarmıştı. Onun bu hareketi ile sınıftan bi kaç göz de bize donmustu.
"Noluyor bunlara yine ya? "
"Bi bilsem."
"Olaysiz tek bir günümüz yok. Bravo bize cidden. "
Jeongin'in hafifçe alkışlayarak söylediği şey ile gülmeden edememiştim.
"Birbirleri ile kavga etmedikleri sürece sorun yok. "
Jeongin sınıfı kontrol ederek ikilinin yakınlarda olmadığından ve herkesin kendi halinde olduğuna emin olduktan sonra yanima oturmuştu.
"Ben bir şey fark ettim. "
Jisung ile ikimiz zaten en baştan beri tüm dikkat onu bekliyorduk.
"Ama aramızda kalacak. Söz mü? Özellikle de Jisung. Eğer ağzından kacirirsan seni Minho'ya rezil ederim. "
"Oha bu nasıl tehdit. Tamam kaçırmam agzımdan. "
Jisung kollarını birleştirerek arkasına yaslanmisti.
"Bu Felix Yeonjun Hyunjin üçlüsü arasında bir şey var. "
Kendimi Jeongin'e bu muydu yani der gibi bakmamak için zor tutsam da engel olamamistim.
"Bu muydu yani. Biliyoruz heralde. "
"Of Seungmin! Öyle değil işte. Daha farklı. "
"Ne gibi? "
"Onu da bize sen söyleyeceksin. Üçünüzun daha samimi olduğunu biliyorum. Hatta ayrı grubunuz bile var. "
"Yok."
"Oha cidden mi? "
"Ya yok Jisung. Niye ayrı grubumuz olsun. "
"Var. Hatta adı da my little ponny. "
"Yuh Jeongin. Hangimizin telefonunu kurcaladın. "
Jeongin hafifçe alnıma vurarak gülmüştü.
"Salak twitter'da ss paylasmissin grubun adı şanı her şeyi belli. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yok Muydu Vaktin Bana?|| Chanmin
Fiksi PenggemarSeungmin: Sanırım platonik takılmaya devam edeceğim Çünkü beklersem senden ask Sonunda pişman olacağım