İyi okumalar 💜
*
Ben sadece betaydım. O kadardı fazlası yoktu. Kendi halinde kendi hayatını yaşayan basit bir betaydım ben. Ama bu basit hayatımın bu kadar kısa süreceğini hiç bilmiyordum ama öğrencektim hemde birkaç saat sonra.
Oturduğum bankta yanıma oturan arkadaşlarımla onlara döndüm.
"Şu burnu havada deltanın bugün yaptığı şeyi duydunuz mu? Dedi Jimin. Bilmediğimize dair bir şeyler mırıldandığımızda anlatmaya başladı.
" Önce dersin profesörüyle kavga etmiş sonra da tuvalette biriyle sevişmiş. "
" Biri ona buranın bir eğitim yeri olduğunu ve burada böyle şeyler yapmasının yasak olduğunu söylemesi lazım. Yüzyılın deltası diye burnu çok havada." dedi Yoongi. Ben bir yorum yapmadım. Tanımadığım bir insan hakkında yorum yapamazdım sonuçta.
Bileğimdeki saatten saati kontrol edip ayaklandım. Dersim başlayacaktı. Arkadaşlarıma el sallayıp dersimin olacağı sınıfa doğru adımladım.
*
Ders başlayalı yarım saat olmuştu. Hocanın dediklerini anlamıyordum. Sesi kulaklarıma ninni söylüyormuş gibi geliyordu. Başımı sıraya koyup gözlerimi yumdum.
...
Kafamı kaldırdığımda etrafta kimse yoktu. Eşyalarımı toparlayıp çantamı sırtıma astım. Sıramdan kalktığımda içeride birinin olduğunu fark ettim. Terlemişti ve hırıltılı nefesler alıp veriyordu.
Sakince yanına adımladım. Aramızda bir metre kadar bir mesafe varken, "İyi misiniz? Sizi revire götürebilirim." dedim sakince. Bir cevap alamayınca omzuna dokundum hafifçe. Başını kaldırıp gri gözlerini gözlerimle birleştirdiğinde bir adım geri gittim.
Oturduğu yerden hışımla kalkıp üzerime yürümeye başladığında bende onunla birlikte geriye doğru yürüdüm istemsizce.
Korkudan dilim tutulmuştu resmen. Karşımdaki bir deltaydı.
Bacaklarım sıraya çarptığında durmak zorunda kaldım. Elini belime koydu. Yüreğim korkudan fırlayacak gibi atarken yutkundum. Gözleri boynuma düştüğünde bunu yapmamam gerektiğini anladım.
Sonra aniden boynuma eğildi ve ben ne olduğunu anlayamadan dişlerini mührüme geçirdi. Gözlerim acıdan dolarken ne zaman tutunduğumu bilmediğim çıplak kollarına tırnaklarımı geçirdim. Kanımın boynumdan çekilişini hissederken daha fazla dayanmadım ve gözlerim karardı.
*
Gözlerimi açtığımda revirdeydim. Jimin ve Yoongi oturdukları yerden yanıma geldiler.
"Ne oldu." dedim kısık sesle.
"Jungkook..." dedi Jimin her an ağlıyacakmış gibi. Onun konuşamayacağını anlayan Yoongi sözü devraldı.
"Biri bize derslikte bayıldığını söyledi. Hemen yanına koştuk. Boynundan kan akıyordu. Hemde sol taraftan. Mühürlenmişsin... Hemşire bize güçlü bir tür olduğu için bayıldığını söyledi. Kim olduğunu biliyor musun?" dedi. Her şey bir bir aklıma gelirken yutkundum.
" Taehyung, Kim Taehyung. "
*
Bitti. Bu bölüm biraz kısa ama diğer bölüm daha uzun olacak.
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beta /Taekook
Fanfiction[Mini fic] Beta Jungkook, Delta Taehyung tarafından mühürlenmişti.