Medyadaki şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim.
İyi okumalar 💜
*
Kızgınlığımız bitmişti. Bizde okula gelmiştik. Taehyung'un arabasından inerken üzerimdeki gözlere hala alışamamıştım. Finaller başlamıştı. Ve ben evde köpek gibi ders çalışıyordum. Taehyung "Kocan zengin bu kadar çalışmana gerek yok." deyip durmuştu.
Dersliğe doğru giderken Taehyung'da peşimden geliyordu.
"Neden peşimden geliyorsun." dedim.
"Çünkü dersimiz ortak. Bay Lee sınav yapacak. Çalışmadım, kocana kopya verirsin değil mi? Beni hiç sevmiyor zaten. Dersinden kalırsam geçirmez beni."
"Vermem tabi ki. Dün akşam dizi izlemek yerine çalışsaydın. Hem seni sevmemesinin nedeni derste beni ellemen. Toplu yerlerde böyle şeyler yapmamalısın." dedim bir baba gibi öğüt verici tavra bürünürken.
"Yani yanlız olduğumuzda yapabilirim."
"Yapıyorsun zaten."
İçeriye girdiğimizde sadece bir kaç kişi vardı. Ortalarda bir yere oturduk beraber.
"Bana kopya vereceksin değil mi?" dedi yine o yavru köpek bakışlarıyla bana bakarken.
"Elbette... Vermeyeceğim." umutla ışıldayan gözleri tekrar solarken.
"O zaman seni öperim. Hem de herkesin içinde." dedi bakışlarını düzeltirken. Artık daha ciddi bakıyordu.
"Y-yapamazsın." dedim etrafa bakarken. Sikeyim ki neredeyse doluydu içerisi. İki dakika önce bomboştu hangi ara dolmuştu bu kadar.
Tek kaşı havalanırken alayla gerildi dudakları. "Seni şuan burada becersemde kimsenin sesi çıkmaz. Biliyorsun değil mi güzelim." dedi saçımı kulağımın arkasına iterken.
Biliyordum, kimse sesini çıkaramazdı. Kapıyı açıp yüksek bir merhabayla içeriye giren Bay Lee kurtarıcım olmuştu.
*
Kampüsün bahçesinde tek başıma oturmuş kitap okurken omzuma koyulan başka irkildim. Aldığım kokuyla rahatlarken kitabımı okumaya devam ettim. Kafasını omzumdan kaldırıp bacaklarıma koydu. Burnunu karnıma sürttüğünde gülmemek için alt dudağımı ağzımın içine çektim.
Kafasını ince badimin içine sokup ıslak bir öpücük kondurduğunda istemsizce kıkırdadım. Ard arda bir sürü öpücük bırakmaya başladığında elimdeki kitabı bırakıp kahkaha attım. Saçlarından tutup onu badimin altından çıkardım.
Parlayan gözleri ve kare gülüşüyle beni izlerken. "Neden geldin." dedim yüzümdeki gülümsemeyle.
"Kocamı özledim." dedi. Boş bulunup "Bende kocamı özledim." dedim. Gülümsemesi büyürken. İstemsizce okşamaya başladığım saçlarındaki elimi avcı içerisine alıp avuç içime derin bir öpücük kondurdu.
Nefeslerim teklerken kalbim yine o günkü gibi çarpmaya başlamıştı. Duyduğumuz derin boğaz temizlemeye ikimizde sesin geldiği yöne çevirdik bakışlarımızı.
Namjoon Hyung "Merhaba çocuklar." dedi yere karşıma otururken. Taehyung az önce dudaklarına misafir olan elimi sıkıca tutarken Namjoon Hyunga çarık kaşlarla bakıyordu.
"Bu romantik anınızı bölmek istemezdim ama sizi bir yere davet etmem gerek. Seokjin 'in doğum günü için bir parti veriyorum da sizi de davet etmek istedim. Yeri ve zamanı sana mesaj atarım Kook. Bir de bazıları size hiç iyi bakmıyor haberiniz olsun." dedi.
" Kimmiş o bakanlar. " dedi Taehyung bacaklarımdan kalkarken. Etrafına baktığında bakan herkes önüne dönmüştü. Ondan korkuyorlardı.
" Neyse, benim gitmem gerek. Yoongi ve Jimin'i de getirmeyi unutmayın. Onlar unutur. " deyip el sallayarak yanımızdan uzaklaştı.
" Dersin bitti mi?" dedi Taehyung.
"Evet."
"Hadi evimize gidelim."
"Orası benim evim." dedim ayaklanırken.
"Elbette bizim evimiz." dedi söylediğimi umursamadan. Elini belime koydu. Yan yana yürürken.
"Günün nasıldı." dedi.
"Yorucu, bugünkü sınav zordu. Başım ağrıdı yaparken. Yoongilerle hafetryada kahve içip sohbet ettik..."
Ben ona günümü anlatırken onun bakışlarıyla etraftaki insanlara göz dağı verdiğinden oldukça habersizdim.
*
Eve geleli saatler geçmişti. Yemek yeyip bir köşeye dağılmıştık. Taehyung kısık sesle televizyon izliyordu - her zaman yaptığı gibi - Ben de tezimi bitirmeye çalışıyordum.
Aniden çalan kapıyla Taehyung yerinden kalkıp kapıya yürüdü. Bende peşinden bakarken bir kaç ses yükselmesinin ardından arkadaşlarım içeriye doluştu.
Şaşkınca onlara bakarken Yoongi elindeki içkileri sallayıp. "İçeceğiz, inek Jungkook kalemini kitabını kaldır." dedi oturduğum sehpanın etrafına dizilirken.
Taehyung kapının pervazına yaslanmış bir şekilde dururken. "Siz takılın ben yukarıdayım." dedi.
"Saçmalama delta. Otur şuraya. Sana da bir şişe aldık." dedi Jimin.
Taehyung Jimin'e öyle bir baktı ki Jimin bakışlarından kaçmak için başını çevirdi. "Bakma şöyle yavru köpek gibi. Otur şuraya."
Taehyung hızlı adımlarla yanıma oturdu. Ben de önümdeki leri toplayıp güvenli bir yere kaldırdım. Mutfağa girip kalan bir kaç atıştırmalığı tabaklara döküp kalktığım yere geri oturdum. Taehyung'un eli çıplak bacağıma gidip okşamaya başlarken önrmsemedim. Hep yaptığı bir şeydi.
Bardakları doldurduk. Bir, iki, üç, dört... Derken şişeler bir bir boşalıyordu. Taehyung elindeki şişeden küçük küçük yudumlar alıyordu. Biz ise kendinimizi kaybetmiştik. Yanımdaki Taehyung'a sırnaştım. Burnum boynunda dolaşırken eli belimi sıkıca sarımıştı. Çok seviyordum beni böyle sıkıca tutmasını.
Göz ucuyla çocuklara baktım. Sızmışlardı. Taehyung'un kucağına çıkıp Boynuna doladım kollarımı.
"Odamıza çıkalım." dedim başım omzunda dinlenirken. Oturduğu yerden benimle birlikte çıkıp odamıza girdi. Kapıyı arkamızdan kapatıp kilidini çevirdi. Bedenimi yatağa bırakıp kendi de diğer tarafa uzandı. Başımı göğsüne koydum. Kolları belime sarıldı hemen.
" Taehyung. " dedim "Hımmm." diye mırıldandı.
"Seni hiç arkadaşlarınla takılırken görmedim. Kampüste hep benim yanımdasın."
"Çünkü bir arkadaşım yok. Çoğu kişi yanıma sadece gösteriş için geliyor. Jimin'in bana bağırıp durması çok komik. Bana alıştıklarını biliyorum ve buraya çok sık geliyorlar. Bir şey aldıklarında bana da almaları çok hoş artık gerçek bir dostum varmış gibi hissediyorum. " dedi. Göğsünden doğruldum.
" Ben olurum. Arkadaşın, eşin, annen, baban... Her şeyin olurum ben senin. Kimseye ihtiyacın yok. " dedim kararlılıkla gözlerine bakarken.
Gülümsedi bana, öyle güzel gülümsedi ki ruhumun bedenimden çıkıp geri girdiğini hissettim. Kalbim yine hızlanırken dudağının köşesindeki beninden öpüp hemen yatağın içine girdim. Ona sırtımı döndüm kızarmış yanaklarımı görmesin diye. Kısık kahkahası kulağıma dolarken belime sarılıp emseme küçük bir öpücük kondurdu.
"İyi geceler, güzelim."
*
Bitti
Okuyan herkese teşekkür ederim 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beta /Taekook
Fanfiction[Mini fic] Beta Jungkook, Delta Taehyung tarafından mühürlenmişti.