Medyadaki şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim.
İyi okumalar 💜
* 1 ay sonra
Bir ay geçmişti. Artık okuldaki herkes biliyordu mühürlü olduğumuzu. Aslında yanlışlıkla olmuştu. Ben bir gün derse geç kalınca üzerime parfüm sıkmak ve boynuma bir şey bağlamak hiç aklıma gelmemişti. Deli gibi koştururken üzerimdeki gözlerden bir haberdim. Dersliğe girince de bir çok kişinin kınayıcı bakışları beni bulduğunda idrak edebilmiştim ancak olayı. Ama her şey için geçti artık.
Taehyung hiçbir şey söylememişti. Hatta memnun olduğunu bile söyleyebilirim çünkü bana şöyle bir cümle kurmuştu.
"Artık başkalarıyla cilveleşemezsin. Kimse bir deltanın eşine yan gözle bakmaya cesaret edemez." demişti.
Ona gözlerimi devirmiştim. Kimseyle cilveleştiğim yoktu. Namjoon Hyungu kıskanıyordu. Ona çarptığım günden sonra tekrar karşılaşmıktık ve arkadaş olmuştuk bir şekilde. Ona beni ondan kıskanmamasını Namjoon Hyungun bir omegası olduğunu söylesem de beni reddedip duruyordu.
Taehyung sürekli evimdeydi. Arada sırada işi olduğunu söyleyip gidiyordu. Gece geldiğinde yanıma yatıyordu. Sabah kalktığımda yanımda yattığı için ona kızsam da hoşuma gidiyordu. Betam o yanımda olunca kendini güvende ve huzurlu hissediyordu.
Bu bir ay boyunca mühürü bozmak için bir girişimde bulunmamıştık. Kapıma dayanıp bir omega veya vitaya ihtiyacı olduğunu söyleyen o adamdan çok farklıydı.
Şimdi ise yan yana oturduğumuz koltukta televizyon izliyorduk. Daha doğrusu sadece ben izliyordum. O kıpır kıpırdı. Eli sürekli üzerimdeydi. Bacaklarımda, kollarımda, omuzlarımda dolaşıp duruyordu. Kızgınlığa giriyordu. Betam söylemişti. Mühürlü olduğumuz için onlar bizden önce fark ediyorlardı.
"Ben bir duş alayım." dedi artık dayanamıyormuş gibi üzerindeki tişörtü çekiştirip dururken. Kafamı olumlu anlamda salladım. O merdivenleri çıkıp banyoya girerken gözlerimle onu izledim.
Kapıyı kapattığı gibi televizyonu kapatıp yatak odasına çıktım. Üzerimi çıkartıp altımda yalnızca siyah iç çamaşırımı bırakıp yatağa uzandım.
Neden böyle bir şey yaptığımı bende bilmiyordum. Sadece eğlenmek istiyorum. Dakikalar asırlar gibi geçerken sıkılmıştım. Ve benim de yavaştan kızgınlığa girdiğimi hissediyordum.
Baksırımı bacaklarımdan sıyırıp yere attım. Yatakta yüzüstü uzanıp kalçalarımı havaya kaldırdım. İki parmağım ıslanmış deliğime değdiğinde yutkundum. Derin bir nefes alıp iki parmağımı bir içme ittim. İnlememek için ait dudağımı ısırdım sertçe.
Ufak hareketlerle parmaklarımla gel gitlere başladım. Bir kaç dakikanın ardından iyice hızlanan parmaklarımla inledim. İçim kaşınıyordu, parmaklarımın içimde olması hiçbir işe yaramıyordu.
Ben kendimden geçtiğim sırada "Jungkook..." diye bir ses duydum. Yastıktaki başımı hızla kaldırıp sesin geldiği tarafa çevirdim başımı.
Taehyung belindeki havluyla kalçam bakarken parmaklarımı içimden çıkardım. Utançtan yatakta yok olmak istiyordum lakin Betam benimle aynı fikirde değildi. Cilveli Feromonları odayı doldururken deltaya kur yaptığının farkındaydım.
Gözleri grileşirken, sarı olduğuna emin olduğum gözlerimle yüzüne baktım. Hızlıca yanıma gelip beni sırt üstü yatırdı. Üzerimdeki yerini alırken gözleri gözlerimden ayrılmıyordu.
"Betam..." dedi içi gidiyormuş gibi.
"Çok güzelsin. Bu cilveli hallerin beni öldürecek." dedi delta. Betam konuşmuyordu. Sadece deltasının gözlerinin içine bakıp gülümsüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beta /Taekook
Fanfiction[Mini fic] Beta Jungkook, Delta Taehyung tarafından mühürlenmişti.