6

6.1K 364 56
                                    

İyi okumalar 💜

*

Duştan sonra yemek yeyip uyumuştuk. Kapı deli gibi çalarken telefon da çalıyordu. Taehyung'u dürtüp.

"Kapıya bak Taehyung." dedim. Bir kaç anlamsız mırıltı çıkardı. Bir daha dürttüm. Bir oflama doldu kulaklarıma. "Telefona da bak." dedim örtüyü üstüme çekerken.

"Kalk bak, Jungkook." dedi kapıdan çıkarken. Oflayıp çoktan kapanmış telefonumu elime aldım. Kimin aradığında bakarken aşağıdan sesler gelmesiyle tişörtümü üzerime geçirip aşağı indim. Topallaya topallaya indiğim merdivenlerden koridora girdiğimde.

"Kim gelmiş Taehyung." dedim. Sızlayan belimi tutarken. Gözleri bana döndü. Yanına vardığımda gelene baktım lakin bakmaz olsaydım.

Annem, babam ve kız kardeşim şokla ikimize bakarken yutkundum sertçe. Sıçmıştım. Annemler beni öldürecekti.

"Jungkook noluyor?" dedi annem sakin tutmaya çalıştığı sesiyle.

"İçeriye geçin anlatacağım."

Kenara çekilip geçmelerine izin verdim. Annem ve kız kardeşim salona geçerken babsm ikimizi süzdü.

"Üstünüze düzgün bir şeyler giyinin de gelin." dedi gayet sakin bir sesle. Ardından salona geçti. Bizde yatak odasına çıktık. O üzerine tişörtlerimden birini giyerken bende onun eşofmanını giydim.

"Ne yapacağız."

"Hiçbir şey." dedim.

"Nasıl hiçbir şey. Jungkook annen üzerimden Kokunu alınca beni öldürecek gibi baktı."

"Halledecem tamam mı? Bana ayak uydur sadece. Daha fazla oyalanmayayalım."

Aşağı inip salona girdik. Pencereleri açmışlardı.

"Konuşmaya başla Jungkook."

"Anne... Biz mühürlendik."

"Görüyorum oğlum. Nasıl oldu, ne zaman oldu. Bunları söyle bana. Bize ne zaman söylemeyi düşünüyordun. Hem de bir delta. Sana inanamıyorum Jungkook. Biz seni böyle mi yetiştirdik."

Sustum. Bir şey söyleyemedim.

"Konuşsana Jungkook!" diye bağırdı annem. İrkildim, hep korkardım annemin yüksek sesinden.

"Eşime bu şekilde bağıramazsınız. Haddinizi bilin. O reşit biri ve ne isterse yapabilir." dedi Taehyung. Sinirlendiği besbelliydi.

"Sen karışma. Bu aile içi bir tartışma." dedi annem imayla.

"Hah!" dedi Taehyung dayanamıyormuş gibi. "Siz gözümün önünde kocamı azarlıyacaksınız bende susup oturacam öyle mi? Yok öyle bir şey. İnsan gibi derdini anlatacaksan anlat."

"Hayatım, çocuk haklı. Biraz sakin ol. Belli ki bir şey olmuş ve anladığım kadarıyla yeni bir şey değil. Eminim ki oğlumuzun bunun için bir açıklaması vardır. Değil mi oğlum." dedi babam ılımlı sesiyle. Başımı kaldıramadım.

"Bakın, biz bir süredir beraberdik. Bir gün ben aniden kızgınlığa girince kurduma hekim olamayıp Jungkook'u mühürlemiş bulundum. İkimizde bunu sorun etmedik çünkü zaten beraberdik. Jungkook sizden çekindiği için söyleyemedi. Lakin en kısa zamanda söylemeyi düşünüyordu. "dedi Taehyung. Kafamı kaldırıp sözlerini onayladım. Babam gülümsedi.

" Bir deltanın betayı eş olarak seçmesine ilk defa sahit oluyorum. " dedi babam Taehyung'a ithafen. Taehyung gülümsedi.

" Ona olan sevgim her şeyi unutturdu. Bir beta olması umrumda değil. Ben onun kalbini seviyorum." dedi Taehyung yüzünde sahici bir gülümsemeyle.

" Ah oğlumun böyle güzel seviliyor olması beni mutlu etti. Umarım hep mutlu olursunuz çocuklar." dedi babam.

"Kalkalım mı Hayatım." dedi babam tekrar. Annem oturduğu yerden kalkıp kapıya doğru yürüdü.

"Kalmıyacak mısınız?" dedim bende ayağa kalkarken.

"Hayır oğlum. Hem sizde meşgülsünüz belli ki." dedi göz kırparken. Yanaklarım ısınırken "Baba!" dedim. Daha çok gülüp sıkıca sarıldı bana. Ardından Taehyung'a da sıkıca sarılıp kulağına bir şeyler fısıldadı. Taehyung'da ona bir şeyler fısıldadığında kaşlarım çatıldı. Ne fısıldaşıyorlardı. Birbirlerinden ayrıldıklarında kapıya yürüdük. Annem yüzüme bakmıyordu.

"Anneni çok takma. İki güne yumuşar." dedi babam. Başımı sallayıp gülümsedim.

"Hadi görüşürüz çocuklar." deyip gözden kayboldular.

"Baban çok şirin biri, annenle nasıl evlenmiş hayret ettim." dedi kapıyı kapatırken.

"Annemde şirin biridir aslında ama sinirlenince bir canavara dönüşüyor." dedim salona geçerken.

Yan yana koltuklara oturduk. "Eeee, işimize devam etmeyecek miyiz?"

"Daha fazla yapamam Taehyung. Arka tarafım acıyor."

"Bari bacaklarının arasına sürteyim. Nolur, Jungkook lütfen hadi. Girmem içine lütfen, lütfen."

Yalvarmasına gözlerimi devirdim. Annesinden şeker isteyen bir çocuk gibi gözüküyordu. Yavru köpek bakışları atarken. "Offf tamam, bakma bana öyle." dedim başımı diğer tarafa çevirirken.

*

"Bacaklarını gevşetme, Jungkook."

"Ama acıyor." dedim pürüzlü bir sesle. Taehyung saatlerdir kendini bacaklarımın arasına sürtüyordu. Baldırlarım tahriş olmuştu artık ve acıyordu.

Taehyung tekrar boşaldığında derin bir nefes aldım. Benim kızgınlığım geçmek üzereydi. Lakin gün geçtikte onun ki artıyormuş gibiydi. Kendini bacaklarımın arasından çekip doğruldu.

"Buraları da kirlettik." dedi fayansa bakarken.

"Sen temizleyeceksin." dedim bende ayağa kalkarken. Birbirine sürtünen baldırlarımla tısladım. Penguen gibi salondan çıkarken arkamdan attığı kahkahaları duyabiliyordum.

Piç delta, beni bu hale kendisi sokmamış gibi gülüyordu.

Odama girdiğimde titreyen telofonumla oraya adımladım. Yoongi ve Jimin grup araması yapıyorlardı.

Açıp kulağıma koydum.

"Kookie!" dedi Yoongi.

"Sus Yoongi!" dedi Jimin de.

Ne olduğuna anlam veremezken. "Ne oluyor."

"Yuri bizi aradı ve bir kaç gündür senin evden tuhaf sesler geldiğini söyledi."

"Can çekişiyormuş gibi. Kendisi gitmeye korktuğu için bizi arayıp iyi olup olmadığını kontrol etmemizi söyledi."

Kahkahaları birbirine karışırken gözlerimi devirdim. Abartıyorlardı.

"Abartmayın, sadece kızgınlıkta olduğumuz için."

"Delta sana acımıyor mu Jeon. Götünün üstüne otırabiliyor musun?" dedi Yoongi.

"Benimle alay etmeyi kesin. Bir gün sizinde böyle bir kocanız olduğu zaman görürsünüz!"

Sinirden ne dediğimin farkında bile değildim. Öyle ki arkamdan gelen sesle o tarafa döndüm. Telefonu bizimkilerin yüzüne kapatıp deltaya döndüm.

Kocam demiştim. Tanrım!

Onu kabullendiğimin farkındaydım lakin bunu sesli söylemek tuhaf hissettirmişti.

Taehyung bir kaç adımda dibimde bittiğinde dalga geçeceğini sanıyordum. Ama o elini yanağıma koyup dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. Yanaklarım yanarken o geldiği gibi sessizce odadan çıkıp gitmişti.

Beni, kızaran yanaklarımı ve en önemlisi hızlanan kalp atışlarımla baş başa bırakıp gitti.

*

Bitti.

Okuyan herkese teşekkür ederim 💜

Beta /Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin