1

294 22 15
                                    

Bugün biraz geç uyanmıştım. Geç yattığımdan dolayıdır. Mutfağa ilerledim ve kendime bir şeyler hazırlamaya başladım. Oturup hazırladığım şeyleri yerken telefonum çaldı. Arayan Dahyun'du.

Dahyun " Chaeyoung bugün konser var geliyorsun değil mi?"

Chaeyoung " Ne konseri ya."

Dahyun " cidden unuttun mu? En sevdiğimiz grubun konseri."

Chaeyoung " Dur ben onu unuttum hemen hazırlanıyorum."

Dahyun " Acele etme konsere daha var ama gel bizimkilerle takılırız biraz."

Chaeyoung " tamam."

Yarım bıraktıklarımı yedikten sonra hazırlandım. Bir pantolon, bir tişört ve ne olur ne olmaz diye üstüme gömlek giyip düğmelerini kapatmamıştım.

Her şeyi kontrol ettikten sonra dışarı çıktım. Dahyun'un evine doğru yola koyuldum. Evlerinden buluşup gezecektik. Evlerine geldiğimde kapıyı Jeongyeon açtı. İçeri geçtiğimde koltukta yayılmış bir şekilde telefon ile uğraşan bir adet Tzuyu hazırlanmaya giden Dahyun ve bizi bekleyen Jeongyeon vardı.

Bende Jeongyeon'a katılarak beklemeye karar verdim. Hepimiz heyecanlıydık çünkü en sevdiğimiz grup bugün bizim şehirde konser veriyordu. Bugünü uzun zamandır bekliyorduk ve sonunda geldi.

Dahyun hazırlanmayı bitirince çıktık. Nereye gideceğimizi bilmeden yürüyorduk. Saat daha 17.00'dı konser 20.30'da başlayacaktı o zamana kadar neler yapabileceğimizi düşündük. Yolumuzdaki mağazalara girmeye karar verdik. İki buçuk saat çoktan geçmişti bile.

Yavaş yavaş konser alanına doğru gitmeye karar verdik. Vardığımızda başlamasına 20 dakika vardı biz sallana sallana gelmiştik. Her yer kalabalıktı. Konuşarak ve fotoğraf çekinerek vakit öldürdükten sonra konser başlamıştı. Dahyun en güzel açılardan grubu çekmek için önlere gitmeye başlamıştı bile. Digerleride bir şekilde dağılınca tek kaldım. Umarım konser sonunda birbirimizi bulabiliriz.

Eğlenirken önümüzden bir tane adam hayvan gibi geçtiği için önümdeki kız dengesini kaybetti ve arkaya doğru düşüyordu. Bende bir elimi beline diğer elimi sırtına koyarak onu tuttum. Kıza baktım ve O cidden Çok güzeldi.

Çok güzeldi.

Benimle Kayboldun-Michaeng-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin