9

130 12 9
                                    

Sorusu üzerine şaşırmıştım.

Chaeyoung " çünkü bunu yapmak istiyorum Mina. Seni mutlu etmek istiyorum ve üzülmeni istemiyorum mutlu olmayı hakediyorsun."

Kurduğum cümleler sonunda Mina bana sarılmıştı. Şaşırsamda karşılık verdim. O çok güzel kokuyordu. Kokusunu unutmamak için iyice içime çektim. Mina hâlâ sarılırken konuştu.

Mina " iyiki varsın Chaeyoung seninle çok kısa süredir tanışsak da gerçekten bende yerin çok önemli."

Chaeyoung " sende iyiki varsın Mina söz veriyorum her zaman yanında olacağım."

Söz veriyorum Mina'm.

1 ay geçti ve ben Mina'ya cidden aşık oldum. Onu gerçekten çok seviyorum. Gelişmeler oldu mesela Sana ve Tzuyu sevgili oldular. Biraz çabuk oldu ama birbirlerini çok seviyorlar. Bunun dışında Dahyun Momo'dan hoşlanıyor ama daha Momo'nun duygularından emin değil. Jeongyeon'da gelişme yok ama Nayeon ondan hoşlanıyor galiba. Bazen hareketleriyle belli ediyor.

Mina'ya çıkma teklifi etmek istiyorum ama kabul eder mi bilemiyorum. Yakın bir zamanda teklif etmek istiyorum.

Ona nerede edebilirdim ki. Acaba tanıştığımız konserin orada etsem olur mu ki. Hemen üstüme ceket giyerek o gün ki konserin olduğu yere gittim. Alan boştu ama güzel görünüyordu. Ama çok boştu buraya bir şey yapabilirdim. Aklıma hiçbir şey gelmiyordu.

En son aklıma hafifçe süslemek geldi. Teklif edeceğim gün süsleyecektim.

Mina gerçekten benim hayatımdaki boşlukları kapatacak kişiydi bunu biliyordum, hissediyordum. Ruhum ve kalbim onu istiyordu sanki. Yıllardır hiç  uyuyamadığım kadar Mina'nın yanında ve huzurla uyumuştum bunu o gün anlamıştım.
Onu çok seviyordum. Onu her zaman yanında istiyorum.

Seni istiyorum Mina.

Bir sonraki bölüm final olabilir.

Benimle Kayboldun-Michaeng-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin