6

141 15 25
                                    

Neredeyse akşam olmuştu bütün işlerimiz bitmişti. Polis devreye girmişti sonuç olarak uzaklaştırma aldı. Mina hâlâ iyi durumda değildi. Diğerlerine de haber verdik hepimiz buradaydık ama Mina iyi değildi. Arkadaşları bu gece onunla kalacaktı daha iyi hissetmesi için. Mina'nın moralinin düzelmesi için film izleyeceklerdi. Bize de kalmamız için ısrar ettiler ve sonuç olarak şuan Mina'nın evinde 9 kişi film izliyoruz.

Filmin sonlarına az kalmıştı. Merakla izliyordum ki omzumda bir şey hissettim. Kafamı çevirdiğimde bunun Mina'nın kafası olduğunu gördüm. Çok yorulmuş olmalıydı. Ayrıca çok masum ve tatlı duruyordu.
Hiç hareket etmiyordum uyanmaması için. Fakat kalbim sabit bir ritimle atmıyordu. Normalden çok daha fazla hızlı atıyordu. Ne oluyordu böyle hayatıma bir anda girmiş bir kız her şeyimi nasıl değiştiriyordu. Düşünüyordum aynı gece boyu Mina'yı düşündüğüm gibi.

Uykum geliyordu gözlerim kapanmaya kararlıydı. Daha fazla dayanamadım. Gözlerimi bu sefer yenememiştim.

Gözlerimi açtığımda evimde değildim. Dikkatli bakınca Mina'nın evi olduğunu anladım. Omzumda da hâlâ uyuyan bir adet Mina vardı. İnanamıyordum kesintisiz sabaha kadar uyumuştum uzun zaman sonra bu kadar uzun bir uyku çekebilmiştim. Omzumda bir kıpırtı hissedince kafamı o tarafa çevirdim. Mina yavaşça gözlerini açtı. Göz göze gelince şaşırıp hemen benden uzaklaştı.

Mina " özür dilerim Chaeyoung uyuya kalmışım. Çok özür dilerim."

Chaeyoung " özür dilemene gerek yok bende uyuya kalmışım."

Utançla başını yere eğince o kadar tatlı geldi ki gözüme.

Chaeyoung " hem sana teşekkür etmem gerek sanırım."

Şaşkınca bana neden dercesine baktı.

Chaeyoung " uzun zamandır bu kadar uzun bir uyku çekmemiştim."

Mina " gerçekten mi?"

Chaeyoung " evet."

Mina eve bakmıştı ve kızların gitmiş olduğunu gördü. Evde dolaşırken çok tatlıydı.

O çok tatlı.

Benimle Kayboldun-Michaeng-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin