Mina'nın evinden çıktım ve evime doğru yürümeye başladım. Anlam veremiyordum yıllardır düzgün bir şekilde uyuyamayan ben dün gece Mina'nın yanında uyumuştum. Bu kız bana ne yapıyor emin değilim ama daha önce hiç hissetmediğim duyguları hissettiriyordu. Şuan anlamadım ama yanında anlayacağım. Eve sonunda varmıştım koltuğa oturup telefon ile ilgilenmeye başladım.
Evde bir o yana bir bu yana derken akşam olmuştu. Zamanımın çoğunun yine Mina'yı düşünerek geçirmiştim. Merak ediyordum onu görmek istiyordum.
Bir bahane uydurmam lazımdı. Belkide Mina'nın kafasını dağıtmasına yardımcı olabilirdim. Daha fazla beklemeden ona mesaj attım. Dışarı çıkıp kafa dağıtabileceğimizi söyledim. Kabul etmişti fakat bütün grup gidecektik yani 9 kişi. Olsun Mina daha fazla eğlenebilir. Hemen hazırlandım. Bizimkileri de alarak Mina'nın evinin önüne gittik. Topluca geziyorduk. Mina ve ben yan yanaydık. Arada ona kaçamak bakışlar atıyordum. O kadar güzeldi ve masum ki. Gözlerimi ondan alamıyorum. Bir anda Tzuyu yanıma gelip kulağıma fısıldadı.
Tzuyu " Mina'ya baktığını çok belli ediyorsun doğru söyle onu seviyor musun?"
Gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Yoksa bu duygular aşk mıydı?
Chaeyoung " Sen işine baksana."
Tzuyu " bakıyorum zaten." Diyerek Sana'yı işaret etti.
Şaşkınca ona baktım.
Tzuyu " çok tatlı değil mi?"
Tam cevap vereceğim sırada hemen Sana'nın yanına gitti. Demek Tzuyu Sana'dan hoşlanıyordu. Anlaşılan eve gidince onlarla konuşmam gerek.
Biz sakince gülüp eğlenip geziyorduk. Mina mutluydu. Yanına iyice yaklaşıp konuştum.
Chaeyoung " mutlu musun?"
Mina " Evet çok mutluyum teşekkür ederim. Her şey için."
Chaeyoung " Sen mutlu ol yeter."
Gülümseyerek önüne döndü.
O çok güzel gülüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kayboldun-Michaeng-
Teen FictionBilmem kaç yüz kişi içinden gördüm deli gözlerini birden Belki tanımazdım seni o konsere gelmesen