Saat çok geç olmadan dağılmıştık. Bizimkilerle benim evime geçtik. Onlarla konuşmam gerekiyordu. Eve geçince biraz dinlenip konuşmayı başlatmaya karar verdim.
Chaeyoung " kızlar sizin hoşlandığınız biri var mı?"
Hepsi şaşırmıştı Tzuyu hariç. O işe bana sırıtarak bakıyordu.
Jeongyeon " nereden çıktı bu soru?"
Chaeyoung " merak ettim sadece."
Tzuyu " ben baştan söyleyeyim Sana'dan hoşlandım gibi."
Tzuyu'nin itirafı üzerine daha çok şaşırmışlardı.
Dahyun " Oha ya yavaşın ama."
Tzuyu " görürüm ben seni yakında."
Kızlarla vakit geçirdikten sonra benim evde kalmaya karar verdik. Kızlar uyuyordu. Sesleri gelmiyordu. Ben yine uyuyamıyordum. Gerçekten artık bu durum sıkıcı olmaya başlamıştı. Uyku ilacım var mı diye banyoya bakmaya gittim. Son bir tane kalmıştı. Dışarı çıktığımda almam gerekiyordu.
...
Sabah kızlarla birlikte kahvaltı yaptıktan sonra onlar gitmişti. Evi biraz düzenleyip oturup vakit öldürüyordum. Akşam olmuştu saar 22.09' du. Aklıma gelen fikirle hemen odama gidip giyindim. Bu aralar biraz rahatlamam gerekiyordu. Uzun zamandır gitmediğim bara gidecektim. Çok abartıya kaçamadan üstüme bir tişört ve altıma pantolon giydim. Garajdan arabamı aldım ve sürmeye başladım. İçeri girer girmez burnuma dolan ağır içki, sigara ve daha anlam veremediğim berbat kokulardan oluşuyordu.
Oturacak yere doğru yürürken kokuya alışmıştım. Oturup içkimi söyledikten yavaş yavaş içip etrafa bakıyordum. İnsanlar baya eğleniyordu. Dans edenlerin sayısı oldukça fazlaydı. Tanıdık bir arkadaşımü görüp sohbet etmeye başladık. Güzel zaman geçiriyordum. Arkadaşım gitmesi gerektiği için kalktı.
Saate baktığımda 23.12 olduğunu gördüm. Dans eden bir kadını rahatsız eden bir adam vardı. İlk başta belki sevgilisidir diye düşündüm ama kız rahatsız oluyordu. Kız karşı koymaya çalışırken kızın Mina olduğunu gördüm. Ne işi vardı burada. Daha önemlisi yardım etmeliydim. Yerimden sinirle kalktım ve adamı kolundan tutup ittirdim. Mina'yı yanıma çektim. Adamı bir kaç kez daha ittirince vazgeçip gitti. Endişeyle Mina'ya baktım. Önce kolundan nazikçe tutup oturduğum masaya getirdim.
Chaeyoung " iyi misin Mina"
Mina " neden bunu yapıyorsun? Sürekli bana yardım ediyorsun ve yanımdasın neden?"
Galiba seni seviyorum Mina.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kayboldun-Michaeng-
Novela JuvenilBilmem kaç yüz kişi içinden gördüm deli gözlerini birden Belki tanımazdım seni o konsere gelmesen