Çok heyecanlıydım. Bugün o gündü Mina'ya çıkma teklifi edeceğim gündü. Umarım kabul eder.
Teklif edeceğim yeri süslemiştim ve Mina'ya acilen gelmesi gerektiğini söyledim şuan onu bekliyordum. Mina dışında herkesin haberi vardı. Buraya hızla gelen Mina'yı gördüm. Süslemeleri görünce şaşırmıştı.
Mina " Noluyo burada Chaeyoung?"
Chaeyoung " birazdan anlayacaksın."
Onu karşıma çektim bana şaşkınca bakıyordu.
Chaeyoung " biz tanışalı çok zaman olmadı Mina ama benim için zamanın bir önemi yok. Sen benim belkide bu zamana kadar aradığım kişisin. Bütün eksiklerimi, boşluklarımı kapatacak kişisin Mina. Bize bir şans ver Mina. Benimle çıkar mısın?"
Yüzünde hiçbir mimik oynamayınca umudumu kaybetmiştim. Başımı eğdim ve gitmeye karar verdim.
Tam dönmüş gidiyorken Mina kolumdan çekti ve bana sarıldı.
Mina " daha cevabımı duymadan nereye gidiyorsun?"
Chaeyoung " kabul edecek misin yani?"
Mina " tabikide edeceğim bende seni seviyorum Chaeyoung."
Ona daha sıkıca sarıldım.
Beraber sahil kenarında güneşin batışını izliyorduk birbirimize sarılarak. O konser tüm hayatımı değiştirmişti. İyiki o gün konsere gitmiştim yoksa hayatımın aşkıyla karşılaşamazdım.
Chaeyoung " Mina belki tanımazdım seni o konsere gelmesen."
Bu dediğime gülümseyip daha sıkı sarıldı. Beraber batan güneşi izliyorduk.
O gün güneş batarken bizim aşkımız doğuyordu.
~Son~
Okuduğunuz için çok teşekkürler bu hikayeyi burada bitirme kararı aldım çok uzatmadan. Umarım bir gün sizde bütün boşluklarınızı kapatacak kişiyi bulabilirsiniz. Tekrardan çok teşekkürler. Kendinize çok iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kayboldun-Michaeng-
Genç KurguBilmem kaç yüz kişi içinden gördüm deli gözlerini birden Belki tanımazdım seni o konsere gelmesen