5

145 14 12
                                    

Mina'nın evinden geldikten sonra yorgun bir şekilde yatağa gittim. Ne kadar yorgun olursam olayım uyuyamıyordum.

Yatağa yattım ve tavanı seyretmeye başladım. Aklımda tek bir kişi vardı.

Mina, Mina, Mina.

Aklımda dönüp duruyordu. Gülüşü, gözleri, sözleri her şeyi aklıma geliyordu. Unutmaya çalıştım ama olmadı. Daha çok geliyordu aklıma. Gece boyu ayaktaydım, uyuyamadım, yine. Mina'yı düşündüm. Durduramıyordum kendimi daha birkaç gün önce konserde tanıştığımız kızı gece boyu düşünmüştüm. Güneş doğunca yataktan kalktım ve mutfağa doğru ilerledim. Kahve yaptım ve balkonda içmeye karar verdim. Hafif bir esinti vardı beni rahatlatıyordu.

Kahvem bitmişti ki o sırada telefonum çaldı. Arayan Mina'ydı. Heyecanla telefonu açtım.

Mina " Chaeyoung eve gelebilir misin? Lütfen."

Sesi ağlamaklı geliyordu.

Chaeyoung " Noldu Mina sen iyi misin ?"

Mina " Nolur gel Chaeyoung anlatıcam."

Chaeyoung " Tamam hemen geliyorum bekle."

Telefonu kapatıp hızlıca bir ceket alıp çıktım. Bende telaşlanmıştım. Neden ağlıyordu merak ediyordum.

Mina'nın evine vardığımda Mina ağlamıştı. Gözleri kızarmıştı. İçeri geçtim, beraber koltuğa oturduk.

Onu gözlerimle inceleyerek sordum.

Chaeyoung " Mina sen iyi misin? Ne oluyor?"

Mina " iyi değilim. Bizimkileri aradım ama açmadılar aklıma sen geldin."

Yüzünü ellerimin içine aldım yavaşça ellerimle yüzünü okşadım. Bu hareketim sonunda Mina bana bir anda sarıldı. Sarılmasına karşılık verdim ve sırtını sıvazlayıp başını okşadım.

Mina ağlayarak konuştu.

Mina " eski sevgilim evine gelip seni götüreceğim diye tehtid etti."

Chaeyoung " tamam tamam ben buradayım. Seni korurum ve polisi ararız olur mu?"

Yavaşça başını salladı ve daha sıkı sarıldı. Kokusu, kokusu cidden başımı döndürecek derecede güzeldi. İçime çektim, çektim ama doyamadım.

Mina çok güzel kokuyorsun.

Benimle Kayboldun-Michaeng-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin