Ağaçların arkasından, yaşlı bir adam çıktı,çok korkmuştuk ama..
Es:kormayın evlat, benim adım Eatson...
Burada yaşıyorum, sizi buraya ben yönlendirdim...El:ama nasıl?
Eş:çalıların arasında bulduğun haritayı tilkim Benny koymuşdu, ona bu haritayı verdim, ve size getirmesini söyledim...
Benny,benim en yakın arkadaşım, her zaman daima bana sadık arkadaş oldu...
Ama... Siz merak ediceksiniz... Neden sizi buraya yölendirdim...Mr:Evet
Es:Artık 80 yaşım var... Ben bu dünyadaki yaşamımı sona erdiriyorum,benim bu dünyadaki vazifem bukadar, size söylemek istediyim...
Diyerek cebinden anahtar çıkardı..
Es:bu anahtar,burda birtane şato var oranın anahtarı alın, buda harita, harita'yı takip ederek şatoyu bula bilirsiniz...
El:peki bu şatoda ne var?
Es:bunu söyleyemem gidince görüceksiniz..Mr:peki ya bu kasaba gizemli diyorlar ve yıllar önce bir gezgin kaybolmuş bu gizemi biliyormusunuz.
Es:bu konuda bir bilgi veremem, yoksa bu siz içinde, tüm kasaba içinde çok kötü olacak, neyse bu köyün kaderi sizin elinizde elinizden geleni yapın unutmayın.
*inanmak başarmanın yarısıdır*Diyerek ormanda kayboldu...Mary'e baktım ve hadi gidelim işareti yaptı yolda giderken,bir tane ağaçdan kağıt parçası vardı hemen aldık ve okumaya başladık...
*Bu yaşıma kadar geldim, dünyanın iyisini, kötüsünü gördüm,şimdiyse dünyadaki yaşamımı bitiriyorum, size söylemek istediyim bu dünyada her zaman dikkatli olmak gerekir, ve etrafını kollamak... 010101
Mr:bu neydi şimdi
El:Eatson yazmış olmalı bize dikkatli olmamızı söylüyor, demek Eatson bir şeyler biliyor, ama biri bunu söylemeye engel oluyor...
Mr:dur altta yazılan numara bu işimize yarıycak, bu notu alalım...
Notu aldık ve yola devam ettik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kasaba
Mystery / ThrillerEllen adlı bir kızın tatil için kasabaya gelmesi ve oradaki gizemi çözmesi....